gaśnie silnik przy wysprzeglaniu...

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

gaśnie silnik przy wysprzeglaniu...

Postprzez chuck66 » 19 lut 2015, o 00:07

Witam.
Mialem problem z falujacymi obrotami na biegu jalowym i strata mocy. Postanowiłem wymienić uszczelke pod glowica. I wymieniłem ja dzisiaj. Byla wydmuchana w dwóch miejscach.
Stalo sie. Obroty stoją w miejscu juz. Nie falują. Ale mam problem.
Nie przyspiesza za bardzo plynnie. Wręcz mogę powiedziec ze jest troszeczkę przymulony. Nie mowie tutaj o mega przymuleniu tylko takim troche... I najważniejsze. Przy wysprzeglaniu na większych obrotach gaśnie mi... Może to byc spowodowane niskimi obrotami na luzie? Ma nie cale 500 obrotów.. Podkręcić mu troche?
chuck66
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 15 maja 2014, o 08:44
Lokalizacja: Garwolin

gaśnie silnik przy wysprzeglaniu...

 

Postprzez GolfiarzJR » 19 lut 2015, o 00:21

chuck66, Moze krociec jest źle ustawiony . masz AEE ? jak tak to te silniki zagrzane chodza na bardzo niskich obrotach i moze źle ustawiłeś lub sie przestawił krociec i coś mu nie gra ? Niech się inni wypowiedzą
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chuck66 » 19 lut 2015, o 00:30

GolfiarzJR napisał(a):chuck66, Moze krociec jest źle ustawiony . masz AEE ? jak tak to te silniki zagrzane chodza na bardzo niskich obrotach i moze źle ustawiłeś lub sie przestawił krociec i coś mu nie gra ? Niech się inni wypowiedzą


Tak aee. Ale aż takie niskie obroty? Problem w tym ze on za bardzo nie chce zapalić jak nie dodam mu troche gazu. Jaki kruciec?
chuck66
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 15 maja 2014, o 08:44
Lokalizacja: Garwolin

Postprzez GolfiarzJR » 19 lut 2015, o 00:56

chuck66, chodzi mi o nastawnik przepustnicy , ale wszyscy to silnik krokowy nazywają , Jak nie chce za bardzo zapalić to moze być wina przepustnicy , wyczyść ją , lub daj komuś kto wie jak to wyczyścić i myslę że powinno zadziałać , dużo ludzi tak miało i to pomogło :) chyba ze wymieniałeś przepustnice i nie zrobiłeś adaptacji tez moze być
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Schnaider » 20 lut 2015, o 00:33

Silnik krokowy do wymiany.
Dokładna nazwa: Nastawnik biegu jałowego (u mnie Hans Pries HP 111 613).

Wiem, bo dzisiaj odebrałem swojego od mechanika.
Miałem dokładnie te same problemy.

Dla pewności jeszcze podpinał go pod komputer i wywalało mu silnik krokowy.
To jest pierwsza rzecz, którą się sprawdza przy tego typu problemach.
Później czyszczenie przepustnicy, następnie ewentualnie czujnik Halla.
Avatar użytkownika
Schnaider
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 3 kwi 2011, o 11:28
Lokalizacja: FZA

Postprzez chuck66 » 20 lut 2015, o 11:08

Schnaider napisał(a):Silnik krokowy do wymiany.
Dokładna nazwa: Nastawnik biegu jałowego (u mnie Hans Pries HP 111 613).

Wiem, bo dzisiaj odebrałem swojego od mechanika.
Miałem dokładnie te same problemy.

Dla pewności jeszcze podpinał go pod komputer i wywalało mu silnik krokowy.
To jest pierwsza rzecz, którą się sprawdza przy tego typu problemach.
Później czyszczenie przepustnicy, następnie ewentualnie czujnik Halla.



Dzieki. Podpiąłem go pod kompa. Wyskoczylo ze nastawnik przepustnicy. Brak polaczenia czy jakos tak. W każdym razie trzeba wymienic. Samego silniczka krokowego nie wymienie. W moim aee jest on zintegrowany z przepustnica.
Coraz bardziej zaczynam przeklinac ten silnik. Nie poczytalem i trafiłem chyba na najgorszy..

[ Dodano: 2015-02-20, 14:48 ]
Wkurzylem sie i stanalem przy swoim goferku. Może mię znaczenie to ze przepustnica jest przykrecona na 3 a nie 4 śruby? Mogli tak chyba wydmuchac uszczelke spod niej.. Racja? Może spróbować włożyć nowa. Czy juz od razu przepustnice z silniczkiem krokowym?
chuck66
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 15 maja 2014, o 08:44
Lokalizacja: Garwolin

Postprzez GolfiarzJR » 20 lut 2015, o 16:53

chuck66, Ja bym od razu wyczyścił tez przepustnice i wymienił ten krokowy bedziesz miał na zapas , a ten silnik jest dobry :) bardzo żwawy silnik i mało pali , a to ze się coś psuje to normalne , ja jeżdzę od 2 lat i żadnej awarii oprócz tego że olej wcina jak na ten silnik przystało
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chuck66 » 20 lut 2015, o 18:23

Jak podpialem go pod kompa to wyświetliło mi się dokladnie Wyszkukalo mi dwa bledy.
1087 - nieprzeprowadzone podstawowe nastawienie. Brak osprzetu/ nie związany z osprzętem
282 - regulator położenia przepustnicy v60 obwód przerwany. Dokladnie to mi się wyświetliło.
To tylko krokowy do wymiany? A on w aee nie jest zintegrowany z przepustnica? Da się tylko krokowy wymienić?
chuck66
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 15 maja 2014, o 08:44
Lokalizacja: Garwolin

Postprzez GolfiarzJR » 20 lut 2015, o 18:52

chuck66, Nie wymieniałem , ale raczej tak , wyskakuje Ci ze nastawnik źle nastawia wiec albo do wymiany albo usuń to ,ja bym to wymienił , bo koszt w cale nie taki duży a jak ktoś się zna to Ci to za darmoche zrobi i będziesz chulał :) chociaż głowy nie dam
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chuck66 » 21 lut 2015, o 10:34

Znalazłem stary post o takich samochych objawach i takim samym bledzie. Najlepsze jest to ze odpowiedzialny jest zaworek elektryczny który znajduje sie na przewodzie podciśnieniowym który idzie do pochlaniacza oparow. Zaworek zepsuty. Wymiana. Przypisanie do komputera. Gotowe. 20-30zl zaworek na szrocie podobno. Najlepsze jest to ze to w żaden sposób nie jest polaczone z przepustnica itd. W 100% pomaga :) Nie wiecie jak się przypisuje? Bo mam polskiego vaga. Ale po wypłacie kupie sobie vag com. I bede sobie sam diagnozowal i usuwam bledy.
chuck66
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 15 maja 2014, o 08:44
Lokalizacja: Garwolin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości