Gaśnie,strzela nie reaguje na gwałtowne wciśniecie "gaz

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 25 wrz 2008, o 17:20

Ksysio1988, do sprawdzenia jest przepływmierz, TPS, szczelność dolotu łącznie z odmą i podciśnieniami serwa. 2E się tak zachowuje również jeśli ma mocno wyprzedzony zapłon. Musisz znaleźć kogoś kumatego w tym silniku bo to bez sensu tak jeździć. W serwisówce "volkswagen golf i vento" masz dobrze opisane jak sprawdzić te wszystkie elementy, możesz pobawić sie sam jeśli masz jakiś miernik i trochę drygu do napraw.
Ale mam podobne doświadczenia, kilku mechaników ustawiało mi zapłon zwykłą lampą na znaku na kole zamachowym, gdzie mam tylko znak OT, szkoda gadać, gdybym się sam za to nie wziął tobym nie jeździł
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez Ksysio1988 » 25 wrz 2008, o 17:32

pablomed napisał(a):Ksysio1988, do sprawdzenia jest przepływmierz, TPS, szczelność dolotu łącznie z odmą i podciśnieniami serwa. 2E się tak zachowuje również jeśli ma mocno wyprzedzony zapłon. Musisz znaleźć kogoś kumatego w tym silniku bo to bez sensu tak jeździć. W serwisówce "volkswagen golf i vento" masz dobrze opisane jak sprawdzić te wszystkie elementy, możesz pobawić sie sam jeśli masz jakiś miernik i trochę drygu do napraw.
Ale mam podobne doświadczenia, kilku mechaników ustawiało mi zapłon zwykłą lampą na znaku na kole zamachowym, gdzie mam tylko znak OT, szkoda gadać, gdybym się sam za to nie wziął tobym nie jeździł


kumatego... u mnie w mieście bedzie ciężko... Niewiem dzis sam rozbiore caly układ dolotowy posprawdzam dokladnie i wyczyszcze silniczek korkowy bo ku*** ten mechanik mi sie wydaje ze nei wyczyscil go... dziwnym zjawiskiem jest ze jak rusze go lekko on sie porusza i ta guma jest jakby dziurawa lub nieszczelna... mogło by być to przyczyną... ?

[ Dodano: 2008-09-25, 17:35 ]
czym czyscic takie rzeczy benzyna czy rozpuszczalnikiem ?
Ksysio1988
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 02:02
Lokalizacja: Darłowo

Postprzez mani51 » 25 wrz 2008, o 17:41

on się porusz bo koryguje swoje położenie na podstawie czujnika położenia przepustnicy więc to akurat mnie się wydaje normalne...jak będziesz wszystko składał to uważaj na każde połączenie, zwróć uwagę na stan wszystkich uszczelek bo najmniejsza nieszczelniść i będzie du...pupa :-D
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez rudy » 25 wrz 2008, o 18:07

pompa paliwa może kończy swoj żywot lub może filterek paliwa [sprawdz cisnienie paliwa]
Avatar użytkownika
rudy
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 17 wrz 2008, o 12:23
Lokalizacja: Załuki

Postprzez michał.golf 1.8 » 25 wrz 2008, o 18:51

ja tez mam taki problem przy swoim golfie 1.8. mi to az wywaliło dziure w dolocie powietrza. tez strzelał teraz jak sie zrobila dziura to nie strzela tylko jak sie mu wiecej gazu da to gasnie
michał.golf 1.8
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 21 sty 2008, o 22:59
Lokalizacja: Kamieńsk

Postprzez Ksysio1988 » 26 wrz 2008, o 01:43

Nic rozłożylem cały układ dolotowy filtr powietrza przepustnice odme przeciścilem benzyną dokładnie... złożylem dalej to samo... ;( nie sadze ze to filtr paliwa lub pompa ponieważ tak sie dzieje przsy malych obrotach do 3000 powyzej łapie elegancko i rwie do przodu ostro a ponizej łapie tzw dziury strzela mu cos pod maska i totalnie zamula auto juz nie wspomne ze moj wczesniejszy 90 konny golf lepiej palil tzw kapcie niz ten ten wogole nic nie zamieli.... pomocy... Jutro sprawdze tą pompe i ten filtr paliwa....


Ten kto trafi co jest przyczyna tych usterek stawiam skrzynke browara... !!
Ksysio1988
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 02:02
Lokalizacja: Darłowo

Postprzez marko1967 » 26 wrz 2008, o 16:29

Ksysio1988, piszesz że ma dziure w obrotach to może przepływomierz ma wine?
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pablomed » 26 wrz 2008, o 16:44

a co z tą ewentualną nieszczelnością koło silniczka krokowego, to musi być wszystko szczelne, odma też.
Jeśli nic nie znajdziesz to musisz sprawdzić ustawienie rozrządu i zapłon, to sa najczęstsze błędy, a nadmierne wyprzedzenie zapłonu to częsty pseudotuning, często w 2E wyprzedzają na 20 stopni nawet, żeby lepiej chodził na wysokich obrotach, ale na wolnych wtedy są takie jaja.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Ksysio1988 » 26 wrz 2008, o 20:17

Dziś po odkreceniu obudowy klawiatury... w celu sprawdzenia i wymiany uszczelki Okazało sie ze jest pęknięta na ok 1.5 cm w góre od srób mocujących obudowa klawiatury... LOL... jak to możliwe? jutro kupie nową obudowe i zamontuje ciekaw jestem czy to to moze byc winą tych dziwnych zachowan silnika... i przy okazji zauważylem ze odma ma dziure u góry przy wejsciu do tej puszki... Pytanko wie ktos jak zdjąc ta puszke na klawiaturze co idze do niego odma odkrecilem te 2 sróby długie lecz nie chce wyjsc a na sile nie chce wyciagnac bo urwe ma on jakies mocowanie czy co?

[ Dodano: 2008-09-26, 20:21 ]
marko1967 napisał(a):Ksysio1988, piszesz że ma dziure w obrotach to może przepływomierz ma wine?


Wkładalem taki sam przeplywomierz o tych numerach co ja mam od kumpla z auta a tez ma 2.0 gt... i nic wogole nie odpalał na jego ;/ rożniły sie tylko koncowka B i C na numerach...

[ Dodano: 2008-11-17, 15:45 ]
TEMAT ZAKONCZONY (ADAPTACJA PRZEPUSTNICY I wymiana czujnika wraz z klapka cała na przepustnicy)
Ksysio1988
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 02:02
Lokalizacja: Darłowo

Postprzez adrianl19 » 27 mar 2009, o 17:24

Co do Gaśnięcia to miałem ten sam problem, jezdziłem tak 6mieś.
i kazdy mechanik rozkładał ręce okazało się ze Przekaźnik pompy paliwa był trzaśnięty Który w silnikach 2e steruje jeszcze elektrozaworem paliwa przy wtryskach zamykał obieg paliwa i dawał omylną diagnoze Podczas sprawdzania ćiśnienia poaliwa które było ale tylko przed wtryskami
adrianl19
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 11 mar 2008, o 12:36
Lokalizacja: Wałbrzych

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości