Gaśnie w trakcie jazdy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez GieTrzy » 7 sie 2008, o 16:45

Dodam nowe info, ze gaśnie prawie po każdym skecie lub zatrzymaniu. Dojeżdzam do skrzyżowania, skręcam (ruszam) z jedynki, wrzucam dwójkę i albo w tym momencie gaśnie albo na dwójcę jadę kilak metrów i gaśnie.
Iskra na świecach jest, bo sprawdzałem. Czyli iskrę daje no więc eliminuję zapłon tylko trzeba szukać winy w układzie paliwowym?
Pisałem, ze komp nie wykazał błędów, ale w chwili podłączenia do kompa samochód akurat działał poprawnie. Może trzeba go podłączyć jak zgaśnie?
> G3 Driver <
GieTrzy
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 16 lip 2007, o 11:20
Lokalizacja: Zamość

 

Postprzez pablomed » 7 sie 2008, o 17:39

GieTrzy napisał(a):Może trzeba go podłączyć jak zgaśnie?
nie nic to nie da. Zwłaszcza jeśli jesteś pewien że iskra jest cały czas również w tych momentach jak nie chce zapalić.
A wina to może być latający w baku nieumocowany koszyk z pompą, brudny filtr paliwa, niedrożne przewody benzynowe - w tym powrotny i parę rzeczy jeszcze
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez GieTrzy » 7 sie 2008, o 18:14

pablomed napisał(a):A wina to może być [...] brudny filtr paliwa


Odpada, bo wymieniłem filtr na nowy.

pablomed napisał(a):
GieTrzy napisał(a):Może trzeba go podłączyć jak zgaśnie?
nie nic to nie da. Zwłaszcza jeśli jesteś pewien że iskra jest cały czas również w tych momentach jak nie chce zapalić.


Jestem pewien, bo odłączyłem jeden z kabli i włożyłem do niego świecę. Próbowałem uruchomić silnik i iskra była a samochód nie odpalił.


pablomed napisał(a):A wina to może być latający w baku nieumocowany koszyk z pompą, brudny filtr paliwa, niedrożne przewody benzynowe - w tym powrotny i parę rzeczy jeszcze


Popdpowiedz kolego jak to sprawdzić. Koszyk w baku to wiem, ale nie mogę odkręcić tego wieczka w bagażniku przez które mogę się dostać do pompy paliwa i do baku. Jak sprawdzić przewody beznzynowe?
> G3 Driver <
GieTrzy
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 16 lip 2007, o 11:20
Lokalizacja: Zamość

Postprzez K_J_Auto » 8 sie 2008, o 13:20

Witam, mam następujący problem: mój Golf gaśnie na każdym skrzyżowaniu, obroty bardzo spadają, aż zagasa:( Cały szkopół w tym, że wcześniej, tzn, jescze wczoraj auto nie zapalalo na zimnym silniku a na cieplym tez byłu czasem problemy, "zaskakiwał" dopiero za ktoryms razem. Obroty skakały w czasie jazdy i sie przycinały przez co strasznie wzrosło spalanie. Cżzesc specjalistów twierdziła ze to sterownik wiec go wymienilem i mechanik na komputerze go ustawil. Inni twierdzili ze to silnik krokowy, juz go wyczyscilem, jescze inni ze to przepustnica, ale ona tez zostala zmieniona. W chwili obecnej obroty ida w dół i nikt nie wie co może być przyczyną tak szalejących obrotów w moim G3. pomóżcie!!! :-(
K_J_Auto
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29 lip 2008, o 10:22
Lokalizacja: Łódź

Postprzez GieTrzy » 28 sie 2008, o 10:17

Przyczyną usterki okazała się pompa paliwowa. Dzięki za pomoc.
> G3 Driver <
GieTrzy
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 16 lip 2007, o 11:20
Lokalizacja: Zamość

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 40 gości