Generalka

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Generalka

Postprzez BORYSKA » 14 sty 2009, o 22:49

Witam

Byłem u mechanika i stwierdził, że mam za niskie ciśnienie oleju - 1,5 bar. Osłuchał silnik stwierdził że już mam wysłużone panewki i że jak najszybciej muszę je wymienić bo to przez nie nie ma odpowiedniego ciśnienia i przy niższych obrotach mruga mi kontrolka oleju. Wiem że pewnie za chwilę mnie pożrecie ale muszę się Wam przyznać że jeżdżę z tą kontrolką od blisko roku... :shock: gdyż byłem przekonany że wina leży po stronie elektroniki - silniczek może pracował nieco głośniej ale poza tym nie było żadnych innych niepokojących objawów.

Pytanie brzmi: czy wymiana panewek wiąże się ze szlifem wału korbowego i zmianą korbowodów? Jak myślicie ile mnie to może kosztować? A może po prostu kupić inny silnik, bo tak też mi już ktoś doradził...
Może zadam głupie pytanie, ale jak długo mogę jeszcze jeździć z ciśnieniem 1,5 bar? Na razie nie mam za bardzo kasy na remont a do pracy niestety muszę czymś jeździć :shock:
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
BORYSKA
Badacz tematu

Generalka

Postprzez SotoM » 14 sty 2009, o 23:14