Ja zrobiłem u siebie i co? podsumuje i powiem żę NIE warto
tak działa
tak zmienjsza spalanie
tak jest drobie
tak jest niebezpieczne wodó rgomadzi sie i nigdy nie jest zurzyty do końca a bardzo bardzo wyguchowy jest
to jest tak jak z magnesami neodymowina na przewody paliwowe
lub tak jak z ceramizerem do silnika
wiesz jak to wszystko zastosujesz w swoim silniku to wyjdzie na to żę będziesz z niego paliwo odzyskiwał
Podchodz do tego z dystansem i wez poprawke
choc miałem samorubkę obudowa z plexy płytki wersja 1 blacha stalowa niestety zły pomysł
blacha nierdzewna/kwasoodporna ok śruby przewody zbiorniczek wyrównawczy
na bęzynie jak i na gazie nie zauwarzyłem oszałąmiających efektów
gdy policze koszty zmniejszonego spalania
niech to będzie nawet 1 litr PB to mamy 5,50 na100 km
na zakup wydasz jakies 500 zł lub wiecej do tego policz sobie co jakis czas wydatek na zalanie roztworem
teraz nie wiem jak z przegladem i gdy zatrzyma policja ... akcyza na paliwo substancje niebezpieczne...
tak wiem abstrakcja ale pamiętajmy o tym to nie ma żadnego znaku bezpieczeństwa atestów ...
aa i najważniejsze
jest fajny temat na Elektrodzie o tym poczytaj sobie
i pamiętaj w naszym otoczeniu cały czas jest energia którą zamieniamy
z chemicznej na mechaniczną i odwrotnie
skoro paliwo ma swoją emergię to zmieniasz ją na mechaniczną
alternator wytwarza energię elektryczną którą zamieniasz spowrotem na chemiczną
fajnie łądnie gdyby nie straty energi przykłądowo gorący silnik opory toczenia ...
sory żę tak obszernie ale patrze na to z kazdej strony jako u
żytkownik auta jako osoba testująca jako przyszły inżynier
sam byłem "pazerny"
obowiązują znaki przestankowe typu przecinek, kropka, inaczej się będzie to czytało