"Ginący" olej oraz jego lokalizacja

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez martinfp » 16 mar 2015, o 23:45

uszczelka ok 60zł
martinfp
Badacz tematu
 
Posty: 274
Dołączył(a): 14 lip 2014, o 10:52
Lokalizacja: Zabrze/Gliwice

 

Postprzez WSZ » 16 mar 2015, o 23:49

http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-sko ... 41496.html

http://allegro.pl/uszczelka-glowicy-gol ... 47368.html

+ planowanie + robocizna.

Kurczę, myślałem, że to głupota.
Najgorzej z tym rozrządem ( bo w październiku był wymieniany ).
Ma 5 miesięcy.
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez martinfp » 16 mar 2015, o 23:51

zaden dobry mechanik nie zalozy go ponownie bo nie bedzie brał odpowiedzialnosci jak pasek strzeli i silnik padnie ja tez kiedys sie upieralem na stary rozrzad a potem zalowalem
martinfp
Badacz tematu
 
Posty: 274
Dołączył(a): 14 lip 2014, o 10:52
Lokalizacja: Zabrze/Gliwice

Postprzez Golf Maniak » 16 mar 2015, o 23:55

Jak przedmówcy pisali poleciała Tobie uszczelka pod głowicą.
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez WSZ » 17 mar 2015, o 00:31

Teraz kwestia czy sama z siebie czy gosc sprzedal juz z taka uszczelka a moze podczas przekladki uszczelka sie przesunela?
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez Thorsten » 17 mar 2015, o 09:47

WSZ, planowanie to koszt 80zł bynajmniej ja tyle zapłaciłem.
Co do paska rozrządu to niestety trzeba go wymienić, ja na swoim nalatałem ze 3k bo najpierw wymieniłem a potem padła mi uszczelka pod głowicą.

Raczej padła sama z siebie, zużycie materiału. Skoro cieknie ci w tym miejscu to gdy zostawisz to bez naprawy zacznie lecieć w drugim miejscu albo padnie gdzie pomiędzy kanalikami i będzie tradycyjnie kopcić na biało.

Moim zdaniem nie złamiesz bariery 1k. fakt że mogą pojawić się dodatkowe koszta w miarę rozbiórki auta, u mnie na przykład do wymiany była też uszczelka obu kolektorów. Ja sam dałem z robocizną 1,2k ale zmieniałem także sporo innych części od piszczącego napinacza po płyn wspomagania i takie tam.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez WSZ » 17 mar 2015, o 16:43

Generalnie można zmienić sam pasek, bez pompy wody i rolki ?
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez Paweu » 17 mar 2015, o 17:11

WSZ napisał(a):Generalnie można zmienić sam pasek, bez pompy wody i rolki ?


W abu pompa wody jest napinaczem. Więc o jakiej rolce mowa?

Pompa jest na rozrządzie. Jeśli wymieniałeś ją wcześniej może i może zostać. Ale jeśli jeździ już jakiś czas.. Polecałbym zmienić razem z paskiem.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez WSZ » 18 mar 2015, o 19:53

Jak już wspomniałem o tym wycieku z lewej strony, ciągle wertuję wyszukiwarkę, czytałem setki razy o odmie, ale nigdy jej nie sprawdzałem bo nie było potrzeby.
Jak już wspomniałem silnik mam po swapie ze skrzynią, bo stara się rozsypała a miałem okazję i kupiłem silnik ABU i skrzynię CHL za 400 zł, "stary" silnik znałem na pamięć, i raczej czytałem fora z problemami z czystych ciekawości.

Obecnie potrafi zgasnąć po ok 5-10 km i ma problem z odpaleniem, cóż, ciągle ta uszczelka chodzi mi po głowie bo olej sie leje.

Kopułka, palec, kable - BERU. Świece w eleganckim stanie ( zmieniał je poprzedni właściciel silnika ) NGK.
Dużo ludzi pisze o zapchanych odmach, że wtedy potrafi lać się olej jeszcze bardziej, czy to z bagnetu czy znajduje inne ujścia. ( może dlatego olej wylewa się z tego lewego rogu silnika [ widocznego na filmie w 1 poście ] )

TU TEMAT, KTÓRY MNIE DZIŚ ZACIEKAWIŁ, 1 I OSTATNI POST




Dziś zrobiłem 2 zdjęcia i film odnośnie tego, że jak dosyć długo auto stoi pod blokiem to ma problem z odpaleniem ( trzeba dodawać gazu jak w polonezie czy fiacie 126p :| ) - takich problemów nie znałem na poprzednim silniku, kluczyk w bok i silnik palił i miał normalne obroty, gaz był używany tylko do przełączenia na gaz i do jazdy.

Nawet odpinałem dzisiaj od aku, aby komp się zresetował.

Autem jeździ głównie Moja Żona, teraz gdy rano wozi Dziecko do żłobka na 8 rano a 8 : 20 do mnie dzwoni, że auto nie chce odpalić i jak tu wrócić do domu, nabiera mnie frustracja.


ODMA:
Obrazek



Obrazek

Jakieś objawy takiego stanu węża mogą być ? Czy raczej nie ma po co czyścić bo to nie wpływa na "komfort jazdy " ?
Pierwszy raz zaglądam w "tego" węża w tym silniku

A to odpalanie silnika po kilku godzinach postoju, tak jest cały czas.
Odpala normalnie po jakiś tam odcinkach, ale jak postoi całą noc to taki objaw.

Wspomnę tylko, że Małżonka jest już tak wk...... że dzisiaj dała opcję złomowania golfa.. :cry:

ODPALANIE

Jak chwilę pojeździ albo da mu się buta po takim ciężkim odpaleniu to jest ok. Jak nie to gaśnie..

Cewka , czujnik halla ? :zdegustowany:




[center] :!: Z góry dzięki, jak komukolwiek chciało się przeczytać ten post w całości :!:[/center]
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez Thorsten » 19 mar 2015, o 15:23

Odmę można wyczyścić na pewno nie zaszkodzi.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez WSZ » 19 mar 2015, o 17:47

Dzisiaj zostałem zezwany na czym świat stoi jak byłem w robocie od 6 rano a Żona Córcie wiozła do żłobka.
Telefon o 7:30 rano bo auto nie odpala w ogóle.
Rano się zegar zresetował bo aku już padł, kopniaki w gaz nawet nic nie dawały, chychłał, chychłał ale nie odpalił

Przyszedłem z roboty 14:30 i pali od tyku.

Co jest ?
Nie mam pojęcia.
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez Thorsten » 20 mar 2015, o 10:44

WSZ, zaczęło się od wycieku oleju skończyło na nie startowaniu silnika. Nie mam pojęcia szczerze mówiąc, może czujniki walnięte albo gdzieś elektryka... Serio pojęcia nie mam
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości