Głowica 1.8

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Głowica 1.8

Postprzez Tomekboa177 » 22 kwi 2013, o 21:50

Witam, mam pytanie. W swoim golfiku posiadam taka głowice : http://allegro.pl/glowica-vw-golf-iii-1 ... 64280.html gdzie jest 8 szpilek. I myślałem że są 2 szpilki urwane i temu mi szarpie silnikiem.Ale jest dużo takich co mają po 8 widziałem też głowice na allegro co maja po 10 szpilek tak jak ta --> http://allegro.pl/glowica-vw-1-8-benzyn ... 42582.html .Teraz pytanie,czy te głowice na 8 szpilek są po prostu uszkodzone czy są ok. bo niewiem czy u siebie zminiać z 8 na 10 szpilek by se kosztów nie narobić
Avatar użytkownika
Tomekboa177
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 21:59
Lokalizacja: Cieszyn

Głowica 1.8

 

Postprzez mate157 » 22 kwi 2013, o 23:03

Głowice w 1.8 masz na 10 śrub, skąd Ci się wzięło 8śrub ?
Avatar użytkownika
mate157
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 12:46
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Tomekboa177 » 23 kwi 2013, o 15:34

Chodzi mi o srubki(szpilki) które trzymają wałek od rozrządu...i ja mam przykręcany na 8 a nie na 10 jak widac na ostatniej głowicy. I pytam czemu są takie co jest na 8 i na 10???
Avatar użytkownika
Tomekboa177
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 21:59
Lokalizacja: Cieszyn

Postprzez Misiek1394 » 23 kwi 2013, o 19:36

Mi się wydaje ze 1.8 AAM ma 8 tych szpilek od wałka a 1.8 ABS ma 10 szpilek. [Mogę się mylic. Chetnie się dowiem o co chodzi dokładnie]

A jak ci rzuca silnikiem to zobacz stan poduszek silnika.
Avatar użytkownika
Misiek1394
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 24 paź 2012, o 21:16
Lokalizacja: jestem?

Postprzez mate157 » 23 kwi 2013, o 19:50

Wiekszej różnicy to nie powinno robic przy wałku rozrządu, w 1.8ABS wałek jest przykręcony na 8śrub
Avatar użytkownika
mate157
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 12:46
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Paweu » 23 kwi 2013, o 21:28

Tomekboa177, tu masz coś nt. podpór i szpilek... też się zdziwiłem jak w pewnym AAM'ie zdjąłem pokrywę zaworów... :lol:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=334927
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Imper » 23 kwi 2013, o 21:37

glowica z drugiej aukcji na 100% nie jest z silnika 1.8
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Tomekboa177 » 23 kwi 2013, o 21:42

Dzięki za odpowiedz, a co do poduszek to mam ok. Mam taki przypadek ze tak jak by szedł na 3 garki, elektryke,rozrząd,kompresje sprawdziłem,i wszystko ok. Już pomysłów brak.Grubo sie zastanawiam na wymiana silnika...
Avatar użytkownika
Tomekboa177
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 21:59
Lokalizacja: Cieszyn

Postprzez pablomed » 23 kwi 2013, o 22:53

a po co skoro ma dobra kompresję i ciśnienie oleju to jest dobry. Winy szukaj w osprzęcie - układ zapłonowy i wtryskowy
Wszystkie 1.8 i 2.0 mają głowicę jakby z brakująca jedną pokrywą wałka rozrządu - bo o to w sumie pytałeś , ta nie są szpilki mocowania głowicy tylko szpiki lub śruby (zależnie od typu silnika ) pokryw wałka rozrządu.
Druga głowica jest od silnika z aparatem zapłonowym na głowicy czyli 1.4 albo starsze 1.6
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez marcin89 » 24 kwi 2013, o 12:48

A w jakim stanie świece? Któraś mokra? Jak benzyną zalane to sprawdź sondę lambda. U siebie miałem to samo ;) Wymieniłem sondę i silnik ciągnie równiutko :)
Avatar użytkownika
marcin89
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 27 cze 2012, o 11:24
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Tomekboa177 » 28 kwi 2013, o 11:54

Sprawdziłem już praktycznie wszystko, i objaw zaczyna sie robić jak sie troche zagrzeje,im cieplejszy tym bardziej kuleje na 4 garnek... I jak się więcej przejedzie np zrobi sie 30 km i sie zagrzeje to potem jest problem zapalic gdy sie go zgasi na chwile...
Avatar użytkownika
Tomekboa177
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 21:59
Lokalizacja: Cieszyn


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości