przez trollu » 27 sie 2013, o 16:54
ciepło a temperatura ale ale - na prosty chłopski rozum - to czy nam EGT skoczy zależy od ECU przy założeniu że wszystko jest sprawne - jeżeli ECU poda zbyt małą dawkę paliwa do dawki powietrza to drastycznie zaczyna wzrastać temp spalania czy to na LPG, na Pb czy na antymaterii, wystarczy poczytać trochę tematów na forach o przebojach w uturbionych silnikach, wtrysk wyłapuje zwiechę, kilka sekund i nie ma tłoka.
Jaki ma to związek z LPG? - jadąc do gazownika i mówiąc "panie, za dużo pali" gazownik przykręci dawkę i tyle, nie jego brocha. to że sami podpisujemy wyrok na siebie to jest nasz problem. najłatwiej zauważyć czy mamy odpowiednią mieszankę a co za tym idzie temp spalania po świecach, mechanik od razu powie czy dawka paliwa jest za uboga czy nie
EOT
codo samej głowicy to jak nie ma pęknięć, nie była przegrzana to ja bym jej zrobił remont - nowe wszystkie uszczelniacze, w razie potrzeby dotrzeć zawory i będzie latać. kupując inną często kupuje się kota w worku i chocki klocki wychodzą dopiero później. kupując inną głowicę też trzeba jej zafundować wszystkie nowe graty a to tylko podnosi koszta, często niepotrzebnie
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.