Golf 1.4 - problem z uruchomieniem.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Golf 1.4 - problem z uruchomieniem.

Postprzez kreem » 31 mar 2009, o 07:24

Witam.
Około pół roku temu, jadąc sobie spokojnie do apteki, mój golf nagle się wyłączył. Zgasł po prostu w jeździe i nie dało się go uruchomić. Rozrusznik kręcił, ale silnik nie zaskakiwał. Odholowaliśmy auto do mechanika, a ten po godzinie dzwoni, że auto odpala i że jeszcze do wieczora będą szukać usterki. Niestety nic nie znaleźli.

W ubiegły piątek, rano ide do auta, żeby pojechać do szkoły a tu zonk. Golf nie odpala. Stał na parkingu do wczoraj i wczoraj też nie odpalał. Odholowaliśmy do znajomego na stacji diagnostycznej. Po 3 godzinach dzwoni do nas, że Golf odpala :/

I teraz moje pytanie do was jest takie, z czym jest problem ?
Z instalacją alarmową ? Ale wydaje mi się, że po odłączeniu akumulatora i podłączeniu z powrotem, nie powinien już odcinać pompy paliwa.

Z komputerem i jakimś błędem ? To samo chyba po wyjęciu akumulatora powinno zniknąć.

Może pompa paliwa raz działa raz nie ?

Pomocy.
Avatar użytkownika
kreem
VIP
 
Posty: 24
Dołączył(a): 30 lip 2008, o 18:01
Lokalizacja: Opole

Golf 1.4 - problem z uruchomieniem.

 

Postprzez DrSzpila » 31 mar 2009, o 08:39

kreem, Kostka stacyjki dobra? Kopułka sprawna? Bezpieczniki ok? palec WN ok? czujnik temperatury ok?
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez seb » 31 mar 2009, o 08:42

czujnik halla ??? mialem tak kiedys ze czasami w trakci jazdy padlal silnik gasl i trzeba bylo czekac lub wyiagnac kostke na chwile, ja obstawiam ze to halla.
seb
 

Postprzez marcinkoz2910 » 31 mar 2009, o 09:38

kreem napisał(a):To samo chyba po wyjęciu akumulatora powinno zniknąć.
odłączenie akumulatora nie spowoduje skasowania błędów --> źle myślisz....

Możesz go podpiąć pod komputer i sprawdzić ja bym też stawiał na halla bo to typowy objaw, auto jedzie nagle gaśnie a po chwili odpala (błąd halla jest zawsze na wyłączonym silniku! to tak na marginesie)


kreem, bardzo łatwo możesz sprawdzić czy to hall ;] woź ze sobą jedną sprawną świece jak zgaśnie Ci znowu auto to szybko pod maskę i sprawdź czy jest iskra jak nie będzie to na 100% czujnik halla

jeszcze jedna opcja może być, tak jak u mnie... cewka się mogła rozszczelnić i dostała tam się wilgoć i stąd takie odpalanie po kilku godzinach...

--> http://www.golf3.pl/topics28/podstawowa ... t14776.htm

Zassaj to co Ci dałem, tam jest opis w które piny wtyczki od czujnika halla włożyć zworkę żeby go obejść, w ten sposób komputer bedzie myślał że halla podaje ciągle sygnał i cewka będzie dawać iskrę lub nie --> w tedy coś jest z cewką...

Kurde troszkę namieszałem ale myślę że zrozumiesz coś z tego
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez kreem » 31 mar 2009, o 22:01

Dzięki panowie za możliwe diagnozy, ale to chyba z pompą jest coś nie tak.
Jak nie mogłem uruchomić auta, nie słyszałem, żeby pompa się załączała. Po holowaniu i odkąd mogę odpalić auto, słyszę wyraźnie jak pompa się wyłącza.

Starszy mówi, że w audi 80 miał podobnie z pompą, że jak się nią postukało, poruszało to zaskakiwała.
Avatar użytkownika
kreem
VIP
 
Posty: 24
Dołączył(a): 30 lip 2008, o 18:01
Lokalizacja: Opole

Postprzez marcinkoz2910 » 31 mar 2009, o 22:35

kreem, jeśli pompa to wymień na początek przekaźnik nr. 12 on jest od pompy
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości