Golf 1.6 75km

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Golf 1.6 75km

Postprzez tomaczek4 » 17 lis 2012, o 19:19

Witam , moj problem dotyczy tego iz ... gdy auto postoi z 5-6 dni nie jezdzone woogole , (prcuje w delegacji i jezdze tylko nim przez weekendy) , gdy przyjeżdżam w piatek ciezko odpala , przekręcam kluczyk odczekuje chwile , a gdy chce zapalic nie moze zalapac. Z akumlatorem wszystko w porzadku prad jest. Sytuacja ta dosc dlugo trwa musze z 5-6 razy przytrzymać kluczyk aby w koncu zalapalo . A gdy mi juz zalapie to caly weekend pali na dotyk , czy przestoi przez noc to na nastepny dzien tez pali idealnie. Co tydzien mi sie ta sytuacja powtarza :( Co mogloby byc potencjalna przyczyna?
tomaczek4
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 23:21
Lokalizacja: Rabka

Golf 1.6 75km

 

Postprzez dawidek1991 » 17 lis 2012, o 19:25

Wymieniałeś świece, kable itp kiedyś?? Musisz wyeliminować najprostsze usterki, które mogłyby być przyczyną. Zobacz stan świec, czy kable nie mają przebicia. Miałem taki przypadek ale w dieslu, gdy paliwo cofało mi się do baku.
Avatar użytkownika
dawidek1991
Czytacz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 11:33
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez mateusz_918 » 22 lis 2012, o 16:57

ooo przypomniałeś mi o mojej delagacji :D kiedy to ja siedziałem po tydzień po dwa i gdy wracałem do mojej jeszcze wtedy E30 pojechałem do mechanika zostawiłem auto i stwiedził ze trzeba wymienic pierscienie i uszczelniacze nietrzymał kompresi i trzeba było tez kręcić po 5-6 razy a jak odpalił to weekend palił też na dotyk dowiedź się sprawdź i likwiduj problem :P
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Golf Maniak » 22 lis 2012, o 20:12

mateusz_918 napisał(a):ooo przypomniałeś mi o mojej delagacji :D kiedy to ja siedziałem po tydzień po dwa i gdy wracałem do mojej jeszcze wtedy E30 pojechałem do mechanika zostawiłem auto i stwiedził ze trzeba wymienic pierscienie i uszczelniacze nietrzymał kompresi i trzeba było tez kręcić po 5-6 razy a jak odpalił to weekend palił też na dotyk dowiedź się sprawdź i likwiduj problem :P


Co takiego konsruktywnego wniosł ten post do tematu :?:
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mateusz_918 » 23 lis 2012, o 18:03

to że sam może sprawdzić jaką jego auto generuje kompresje
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez greg001 » 24 lis 2012, o 01:36

temat chyba troszkę nieaktualny bo kolega założył nowy temat po tym jak był "trzask" http://www.golf3.pl/51487.htm?sid=de200 ... 6d69f25b76
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości