-"zakleic tasma caly przod" (chodzi mi tutaj o wszystkie wloty w glab samochodu)
Jak przód jest "gładki" to rzeczywiście może mieć jakiś wpływ na spalanie, bo samochód robi się bardziej aerodynamiczny, ale jak pozaklejasz wloty do chłodnicy, to zacznie Ci się przegrzewać silnik i możesz go uszkodzić... (nie wiem czy sam wiatrak wyrobi przy pozaklejanych wlotach.)
eddyson napisał(a):- przykrecenie/przywiercenie/przybicie drewnianych desek do podwozia.
Ta sama zasada co przy pozaklejanym zderzaku czyli zwiększenie aerodynamiki, ale to musiałoby być jakieś lekkie tworzywo, bo jak przykręcisz dechy do podwozia, to samochód zrobi się cięższy a jak będzie cięższy to i będzie więcej palił.
- zmiana opon
Na węższe, to rzeczywiście może się trochę zmniejszyć spalanie, ale wydaje mi się, że im węższe opony, tym gorsza przyczepność.
eddyson napisał(a):- wymiana olei.
a to nie wiem jak może zmniejszyć spalanie...
I ogólnie musiał byś zmienić tryb jazdy.
Prędkości max 70 - 80 km/h, powolne przyspieszanie bez gwałtownych zrywów, zero przygazówek, hamowanie silnikiem itp itd.
Ale nadal nie jestem pewien, czy byłbyś w stanie zejść do takich wartości. Może na trasie to tak, ale w mieście to możesz zapomnieć.