golf 1.8 przyspieszenie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

golf 1.8 przyspieszenie

Postprzez crakersiak » 14 gru 2008, o 12:12

witam mam pytanie co mam zrobic moj golf zaczyna mulic od 4 biegu normalnie porazka na 5 to juz jak zolw na maksa idzie okolo 165 tylko.... co moge zrobic by lepiej szedl a i jeszcze co mam zrobic bo na liczniku pokazuje mi predkosc o 20 km za duzo jak to zniwelowac
i na 5 biegu jak mam gaz w deche czuje ze on idzie a na liczniku juz sie nie przesuwa tak mi sie wydaje:D moze powiedzcie ile macie na 5 biegu przy 5 tys obrotow
crakersiak
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 13 lis 2008, o 23:05
Lokalizacja: GD

golf 1.8 przyspieszenie

 

Postprzez morsdicti » 14 gru 2008, o 12:35

HE ....ale osądziłeś to, że jest muł po tym że na liczniku nie przyspiesza tak ? a mówisz ze z obserwacji drogi wynika, że jednak przyspiesza :) co do licznika to jakie masz felgi ?
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Ryju » 14 gru 2008, o 13:10

JA jak swojego odpale --->mój problem to Ci napisze ile mój ma na 5 tys obrotów :)
Ryju
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 lis 2008, o 22:08
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Golfik1986 » 14 gru 2008, o 13:31

crakersiak, jakos dziwnie to napisales zbytnio nie czaje o co ci chodzi. moze poprostu juz sie do niego przyzwyczailes i takie odbierasz wrazenie ze jest za slaby... problem z przyspieszeniem ja bym najpierw wyczyscil przepustnice lub krokowca i zobaczyl co sie bedzie dalej dzialo... (moje zdanie)
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez crakersiak » 14 gru 2008, o 15:34

r 14 185 a gdzie moge znalesc jak wyczyscic ta przepustnice ? no mam takie wrazenie ze przyspiesza ale na liczniku idzie juz bardzo powoli prawie wcale, to moze wiecie jak mam to zmienic zeby licznik dobrze pokazywal bo o 20 km/h pokazuje za duzo mam tarcze wyskalowane do 200 czy to cos zmienia bo orginalnie jest do 220

[ Dodano: 2008-12-14, 14:35 ]
aa i jeszcze jak jechalem te 160 temperatura silnika byla 60 stopni i wiecej nieszla moze cos poradzicie bo jak jezdze na miescie to wiadomo 90 jest a jak szybciej to sie chlodzi do 60
crakersiak
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 13 lis 2008, o 23:05
Lokalizacja: GD

Postprzez Ryju » 14 gru 2008, o 15:37

Moj juz odpalil nie bylo gdzie go bujnąc do 5 tys na trase mi sie nie chcialo wyjeżdzac ale na 4 tys miałem 140
Ryju
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 lis 2008, o 22:08
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez morsdicti » 14 gru 2008, o 16:32

no co do tych tarcz to sam sobie odpowiedzialeś na pytanie gdzie masz te 20km/h skoro masz tarcze do 200 a normalnie jest 220 a rozmiar tarczy jest taki sam przeciez to gdzieś te 20 musieli upchnąć czyli zeskalowali inaczej mniejsze podziałki ..... takie jest moje zdanie nie wiem czy to się pokrywa z prawdą ale tak mi się wydaje :) kłamie też jak założysz niewiadomo jakie koła za duże przewidziane przez producenta albo za małe ...
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Golfik1986 » 14 gru 2008, o 17:11

crakersiak, co do czyszczenia przepustnicy masz wiele tematow na 4um chyba jeden jest nawet przyklejony
a z temp to moze byc wina czujnika temp albo termostatu innej opcji nie ma

[ Dodano: 2008-12-14, 16:13 ]
morsdicti, nie czaje zwiazku??!!

[ Dodano: 2008-12-14, 16:17 ]
crakersiak, cos dla ciebie
http://www.golf3.pl/topics28/mk3-faqfal ... t10880.htm
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Imper » 14 gru 2008, o 17:39

crakersiak, w tym silniku nie musisz czyscic przepustnicy... benzyna robi to za Ciebie system wtrysku jednopunktowy polega na tym ze benzyna jest wtryskiwanan na klape przpeustnicy gdzie dalej sie miesza z powietrzem w kolektorze i sruu do silnika... wiec raczej czysczenie odpada! co do licznika to nie bedzie wina tego ze ktos przekelil tarcze tylko raczej tego ze kto kupil nieodpowiedni licznik chyba (pewnie wersja 1.4 silnikowa) i dlatego robie Ciebie w wala ... takze wielkosc kol odpada bo tam licznik oszukuje procentowo czyli wzrast ze wzrostem predkosci wzrasta stopnien przeklamania licznika... u mnie na kapciach 204/45/R16 przy predkosci 80km/h licznik oszukiwal o 5km/h niecale... jak zmienisz licznik i bardziej sprecyzujesz swoj post to bedziemy szukac problemu bo poki co to ja z tego niewiele kumam... czy masz zarzuty do silnika czy do licznika pozdro :cwaniak:
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Golfik1986 » 14 gru 2008, o 17:43

Imper, cenna uwaga ja nie mam benzyny takze nie musze tego wiedziec :lol:
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez crakersiak » 14 gru 2008, o 17:53

a wiec pytania
1.co moge zrobic zeby nie mulil na tym 5 biegu i szedl wiecej niz 160
2.licznik jest dobry wydaje mi sie ze tarcze moze powinny byc od 0 a nie od 20 wtedy by bylo chyba dobrze
crakersiak
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 13 lis 2008, o 23:05
Lokalizacja: GD

Postprzez Imper » 14 gru 2008, o 18:17

1) najprawdopodobniej masz podobny problem do mojego...sprawdz czy nie spala Ci oleju... zobacz czy nie kopci na zimnym silniku np na siwo. u mnie sprawa wyglada tak ze do 160 idzie jak przecinak a powyzej tego robia sie schody. ja podejrzewam u siebie pierscienie na tlokach i uszczelniacze zaworowe (przez to ubywa oleju) uszczelka pod glowica byla wymieniana wiec odpada raczej ten problem... powodow takiego zamulenia moze byc bardzo duzo np przestawiony zaplon itp. sprawdz jak to wyglada u Ciebie z olejem a jesli go ubywa to jedz zbadaj cisnienie na garach i sprawa bedzie jasna jesli to nie to trzeba bedzie szukac w ustawieniach zaplonu itp.
2)to ze predkosc sie zaczyna od 20 to nic nie zmienia bo VW robil pare typow licznikow... z tego co mi wiadomo to chyba tylko silniki 1.4 mialy wyskalowany licznik do 200 a cala reszta w zyjatkiem GTI i VR6 do 220... ja w swoim 1.6 mialem do 220 (96r) a teraz w swoim 1.8 (92 r) takze mam do 220! ktos musial zmieniac licznik u Ciebie i kupil od slbaszej wersji silnikowej tak mi sie wydaje... jesli masz mozliwosc podmien liczniki z kims na moment
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 24 gości

cron