Golf 2.0 16V zgasł i nie odpali

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Golf 2.0 16V zgasł i nie odpali

Postprzez vip123456 » 28 sie 2014, o 19:04

Witam ! Mam problem ze swoim golfikiem. Jechałem rano do pracy, auto jechało normalnie, w pewnym momencie zgasło. Od tego czasu nie moge już go uruchomić, po podpięciu pod komputer pokazuje bład 17978 p1570 Engine control module disabled. Dodam że samochód ma USUNIĘTY IMMOBILIZER. Nie wiem co może być przyczyną, iskra pojawia sie czasami i jest kiepska więc wina leży napewno po stronie elektronicznej. Zastanawiam sie czy może być uszkodzony ECU ? Pożyczyłem miernik koledze i nie moge w tej chwili sprawdzić ciągłości przewodów miedzy czujnikami oraz zasilania i masy ECU. Może ktoś miał podobny przypadek ? Bardzo proszę o pomoc bo nie mam już pomysłu co robić.
vip123456
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 sie 2014, o 18:55
Lokalizacja: Tarnów

Golf 2.0 16V zgasł i nie odpali

 

Postprzez MiroGti » 28 sie 2014, o 19:08

vip123456 napisał(a): iskra pojawia sie czasami i jest kiepska

Podmień od kogoś cewkę i będziesz wiedział co jest grane, zobacz też czy pompa podaje paliwo
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez vip123456 » 28 sie 2014, o 19:11

Podmieniłem bo akurat posiadam, to samo, pompka daje paliwo
vip123456
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 sie 2014, o 18:55
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez MiroGti » 28 sie 2014, o 19:24

A palec w jakim stanie? albo zrób tak podepnij pod cewkę kabel a na końcu świecę i zobacz jaka będzie iskra , bo może ten węglik w kopułce się wytarł co styka się z palcem w aparacie i nie ma dobrego styku
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez vip123456 » 28 sie 2014, o 19:54

Aparat zapłonowy niedawno wymieniłem bo uszkodził sie czujnik halla, kopułka i palec są w dobrym stanie bo były wymieniane niecały rok temu wiec nie wydaje mi sie żeby to byłą przyczyna
vip123456
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 sie 2014, o 18:55
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez MiroGti » 28 sie 2014, o 20:01

Ty masz błędy
BŁĄD 17978 immobilizer
Błąd P1570 (sporadyczny) problem z immobilizerem.
odłącz klemy aku,zewrzyj na 15 sek i podłącz ponownie tak zalecają na stronie VCDS i zobacz czy pomoże ,bo pewnie imo się rozkodował
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez vip123456 » 28 sie 2014, o 20:12

Pisałem, immo usuniete całkowice z auta, wiec to nie jego wina, ale zrobiłem jak kazałeś, dalej auto nie odpala
vip123456
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 sie 2014, o 18:55
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez MiroGti » 28 sie 2014, o 20:18

vip123456 napisał(a): immo usuniete całkowice z auta

vip123456 napisał(a):po podpięciu pod komputer pokazuje bład 17978 p1570 Engine control module disabled

to coś jest nie tak , sam usuwałem imo z auta i to nie jest tak że go całkiem wywalasz tylko jest za miast niego zakładany emulator który oszukuje imo ,dlatego są te błędy po podpięciu kompa bo pewnie padł ten emulator . A powiedz mi czy on zapala i gaśnie czy wogulę się nie odezwie ?
sprawdź jeszcze przekaźnik nr 30 tj zasilanie kompa lubią się tam zimne luty robić
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez vip123456 » 28 sie 2014, o 21:21

podmieniłem przekażnik nr 30 i auto odpaliło, nie zapalało w ogóle :) dzieki za pomoc
vip123456
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 sie 2014, o 18:55
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez MiroGti » 29 sie 2014, o 05:40

;-) to pozostaje tylko cieszyć sie vw :-D
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 20 gości