wojtas91, do zmiany rozrządu odkręcasz tylko samo koło pasowe które jest mocowane czterema śrubami na imbus chyba 7 lub 8 mm. Jeśli któraś nie puści to ją młoteczkiem po łbie potem wbijasz jakiś torx dobrany rozmiarem i przy montażu dajesz nową.
Dużą centralną nakrętkę odkręcasz jeśli potrzebujesz zmienić dolne kółko rozrządu mocowane do wału napędowego, albo zmienić simering wału korbowego - tego chyba nie potrzebujesz robić?
trzeba tylko ściągać koło pasowe, nakrętka centralna o która pytasz nie trzyma koła pasowego, tylko kółko zębate rozrządu mocuje do wału. A z kolei koło pasowe jest przykręcone do kółka zębatego w/wym śrubami na imbus i je odkręcasz. Szczegółowych opisów znajdziesz mnóstwo. Po zdjęciu koła pasowego zdejmujesz osłonę - jest dwuczęściowa i schodzi przez dolne kółko rozrządu
Jest jakis opis krok po korku jak to zrobic?
Jeszcze jedno... Bo próbowałem już odkręcic tą centralną śrubę i zaparłem drugim kluczem o wałek rozrządu i gdy przy próbie odkrecenia centralnej slyszalem dźwięk jakby pasek przeskoczył
Odpalilem auto i chodziło ale miało 2tys obrotow od razu. Czego to wina?
[ Dodano: 2013-03-11, 21:08 ] Zrobione Rozrzad wymieniony
Nie trzeba było odkrecac centralnej śruby. 4 imbusowe trzymają oba koła DZIĘKI!