golf 3, 2.0 8v

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

golf 3, 2.0 8v

Postprzez kriss0009 » 12 kwi 2015, o 22:53

Witam. Jak w temacie, puki jest zimny idzie jak szatan, a jak sie nagrzeje szarpie i brak mu sily. Co to moze byc? Czuj
kriss0009
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19 sie 2014, o 17:08
Lokalizacja: Gryfice

golf 3, 2.0 8v

 

Postprzez MiroGti » 13 kwi 2015, o 21:09

Zmień czujnik na króćcu ,pewnie za dużo paliwa dostaje ,odepnij go na ciepłym i zobacz czy różnica jest.
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kriss0009 » 13 kwi 2015, o 21:34

Ten na wezu od chlodnicy?
kriss0009
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19 sie 2014, o 17:08
Lokalizacja: Gryfice

Postprzez MiroGti » 14 kwi 2015, o 06:19

Tak ten na cztery piny
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kriss0009 » 11 maja 2015, o 12:00

czujnik zmieniłem i dalej brak zmian ..
kriss0009
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19 sie 2014, o 17:08
Lokalizacja: Gryfice

Postprzez trollu » 11 maja 2015, o 12:55

jaka generacja silnika? odcina tak jak powinien?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez kriss0009 » 11 maja 2015, o 15:06

ADY , na postoju przy 5000 , a podczas jazdy ponad 6000
kriss0009
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19 sie 2014, o 17:08
Lokalizacja: Gryfice

Postprzez trollu » 11 maja 2015, o 22:37

wg mnie hall do wymiany, ADY/AGG pojedzie bez halla bo ma czujnik na wale, nie ma żadnej różnicy czy jedzie czy stoi, powinien odcinać w okolicach czerwonego, jeżeli odcina wcześniej to znaczy że nie ma sygnału z halla i jedzie tylko na odczycie z czujnika położenia wału. To nie nowe auto że ma eko-zabezpieczenia. odepnij halla i zobacz co będzie ale kiedyś to przerabiałem u siebie i na 99% do wymiany
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 34 gości