Witam wszystkich.
Podbijam temat, ponieważ mam dokładnie ten sam problem( z silnikiem 1,4 AEX), który kolega opisał w 1 poście.
Jeszcze nie podjąłem żadnych działań, a nie chcę stracić fortuny na remonty i jeżdżenie od warsztatu do warsztatu. Kiedyś miałem to samo w 1,8 ABS i skończyło sie wymiana panewek, co tanie nie jest.
Czy Twój problem uległ rozwiązaniu?
Od czego zacząć szukanie? Na oleju przejechałem 5000 km. Olej to 10W40 Mobil. Może przez te cholerne mrozy coś sie z olejem popitoliło? Dodam, że poziom oleju jest full, a silnik nie bierze grama oleju od wymiany do wymiany. Przebieg samochodu 198.000 km. Raczej rzeczywisty (Znam historię pojazdu od czasu sprowadzenia do Polski w 2006r.). W Niemczech 1 właściciel (podobno ).
Dzięki z góry za wszelkie uwagi.