Golf gaśnie, podczas jazdy...

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez marcin77 » 19 lip 2008, o 07:34

witam serdecznie na taki pomysl nikt nie wpadl pojade dzis do elektryka to ci napisze co i jak moze w koncu wyjdzie co go boli bo jak bylem bardzo zadowolony z tego auta (przez 2 lata nic kompletnie)to teraz zaczyna to dzialac odwrotnie a kasy to juz utopilem okolo tysiac zloty nie liczac polerowania(360zl) w tym samym warsztacie wszystko robilem
marcin 77
marcin77
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 1 lip 2008, o 07:36
Lokalizacja: wloclawek

 

Postprzez Mario Mario » 19 lip 2008, o 14:39

Ooooo to kolega na kasie chyba śpi.
Mario Mario
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 29 maja 2008, o 07:43
Lokalizacja: Lublin

Postprzez marcin77 » 19 lip 2008, o 22:31

no nie tak z ta kasa ale cos zrobic musze prawda

[ Dodano: 2008-07-20, 14:39 ]
wlasnie wyczytalem na forum ze ktos ma takie same klopoty jak ja i takie same objawy czyli szarpanie i gasniecje nie jest to wielkie szarpanie ale czuc tak jak by na ulamek sekundy braklo benzyny czy to moze byc rzeczywiscie silniczek krokowy tonacy brzytwy sie chwyta
marcin 77
marcin77
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 1 lip 2008, o 07:36
Lokalizacja: wloclawek

Re: Golf gaśnie, podczas jazdy...

Postprzez tymek » 21 lip 2008, o 22:49

lukas.1 napisał(a):witam, nie wiem czy pisze w odpowiednim dziele (pisałem w elektryce ale bez odezwu więc może tu). w mainowicie, mam problem z moim golfem III. gaśnie mi podczas jazdy - tak jakby skończyło się paliwo (oczewiście jest). aby pojechał dalej trzeba wyłączyć zapłon odczekać 5-10 sekund i zapala normalie jak gdyby nigdy nic. jade dalej aż tu za 1km może 5 km (nie ma reguły) znowu gaśnie. jak zgaśńie i chce zapalić od razu to nie da rady dopiero za ok 3 razem - czyli jak minei te 5-10 sekund. wymieniłem filtr paliwa, przeglądnołem pompę paliwa (na oko dobra filtr przy niej dobry), zdjałem blaszki z przewodów na świecach, wyczyściłem kopułkę od środka, sprawdzięłm wiązkę kawbli przy komputerze. na początku (w sobotę) gasł żadko co 20 - 50 km - byłem w trasie, a teraz jest to nagminne. obroty nie wariują - słyszałem że to może hallotron przy kopułce, albo czujnik temperatury... nie mam pojęcia, bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.
tymek
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 21 lip 2008, o 22:46
Lokalizacja: Wrocław

Re: Golf gaśnie, podczas jazdy...

Postprzez Mario Mario » 23 lip 2008, o 20:33

tymek napisał(a):
lukas.1 napisał(a):witam, nie wiem czy pisze w odpowiednim dziele (pisałem w elektryce ale bez odezwu więc może tu). w mainowicie, mam problem z moim golfem III. gaśnie mi podczas jazdy - tak jakby skończyło się paliwo (oczewiście jest). aby pojechał dalej trzeba wyłączyć zapłon odczekać 5-10 sekund i zapala normalie jak gdyby nigdy nic. jade dalej aż tu za 1km może 5 km (nie ma reguły) znowu gaśnie. jak zgaśńie i chce zapalić od razu to nie da rady dopiero za ok 3 razem - czyli jak minei te 5-10 sekund. wymieniłem filtr paliwa, przeglądnołem pompę paliwa (na oko dobra filtr przy niej dobry), zdjałem blaszki z przewodów na świecach, wyczyściłem kopułkę od środka, sprawdzięłm wiązkę kawbli przy komputerze. na początku (w sobotę) gasł żadko co 20 - 50 km - byłem w trasie, a teraz jest to nagminne. obroty nie wariują - słyszałem że to może hallotron przy kopułce, albo czujnik temperatury... nie mam pojęcia, bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.


No i .......
Mario Mario
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 29 maja 2008, o 07:43
Lokalizacja: Lublin

Re: Golf gaśnie, podczas jazdy...

Postprzez SotoM » 24 lip 2008, o 00:05

lukas.1 napisał(a):witam, nie wiem czy pisze w odpowiednim dziele (pisałem w elektryce ale bez odezwu więc może tu). w mainowicie, mam problem z moim golfem III. gaśnie mi podczas jazdy - tak jakby skończyło się paliwo (oczewiście jest). aby pojechał dalej trzeba wyłączyć zapłon odczekać 5-10 sekund i zapala normalie jak gdyby nigdy nic. jade dalej aż tu za 1km może 5 km (nie ma reguły) znowu gaśnie. jak zgaśńie i chce zapalić od razu to nie da rady dopiero za ok 3 razem - czyli jak minei te 5-10 sekund. wymieniłem filtr paliwa, przeglądnołem pompę paliwa (na oko dobra filtr przy niej dobry), zdjałem blaszki z przewodów na świecach, wyczyściłem kopułkę od środka, sprawdzięłm wiązkę kawbli przy komputerze. na początku (w sobotę) gasł żadko co 20 - 50 km - byłem w trasie, a teraz jest to nagminne. obroty nie wariują - słyszałem że to może hallotron przy kopułce, albo czujnik temperatury... nie mam pojęcia, bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.

a ja sadze ze to wina cewki...ona sie nagrzew i nagle traci napiecie. chwilke sie ostudzi i znowu przeowdzi dalej napiecie.i tak w kółko.nie masz znajomka z jakimś VW aby przełozyc cewki?? nawet moze być to vw polo.cewki sa takie same.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez lukas.1 » 23 sie 2008, o 16:02

Witam! nie maiałem dostępu do neta, dlatego nie pisałem. w moim przypadku okazało się że była do wymiany pompa paliwa - kupiłem sam wkład - koszt ok 100zł. ale mam jeszcze 1 pytanie. po wymianie jest wszsytko ok, ale (jest właśnie ale) przy niskim stanie paliwa w zbiorniku (już na rezerwie) outo nie chce zapalić za pierwszym razem, zakręce 2 czy 3 razy i pali. jak silnik jest ciepły to pali od razu, ale jak ostygnie (i jest oczewiście rezerwa) to ma problem z zapaleniam - paliwa nie jest za mało bo jak zapale to może jeszcze przejechać ze 100km - co to może być? czy mam oddać pompe do sklepu - jest na gwarancji.
lukas.1
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1 kwi 2008, o 12:07
Lokalizacja: Sanok

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 38 gości