przez trollu » 20 maja 2013, o 23:43
wybacz ale kolejny temat, w którym ktoś szuka porady jasnowidza. Wiesz że silnik bierze olej, zacznij od lokalizacji jakichś wycieków itd a jak masz pewność że spala olej to masz 2 wyjścia - uszczelniacze albo pierścienie. tak czy inaczej bez rozkręcania się nie obędzie, nikt zza monitora nie powie Ci "na pewno uszczelniacze". dopóki nie otworzysz głowicy nie będzie pewności.
ja bym zaczął od wymiany uszczelniaczy, tylko jak otworzysz głowicę i rozepniesz rozrząd do pamiętaj o nowej uszczelce, rolce i pasku. możesz podjechać do mechanika i sprawdzić kompresję ale to chyba na 100% nie potwierdzi ew wadliwych pierścieni.
tak poza tematem to 1.6 105km chyba nie było 16v tylko 8v na wielopunkcie
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.