Golf Pali nie pali kreci nie kreci ;//

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Golf Pali nie pali kreci nie kreci ;//

Postprzez acik2105 » 20 mar 2014, o 09:13

Witam jestem nowym forumowiczem i szukałem podobnych problemów do moich ale nie znalazłem tutaj nic podobnego a wiec licze na pomoc i wyrozumialosc a wiec.. Mam golfa 3 1.4 benzyna
Moj golf już od jakiegoś czasu raz Pali a raz nie pare dni chodzi normalnie a po kilku dniach kreci kreci i nic zero zapłonu dopiero za ktoryms tam razem odpali ale gdy wspomagam go pedalem gazu.. i wymieniłem filr paliwa gdzie wlasnie to wyczytałem i niestety problem dalej jest Natmiast dzisiaj spotkałem się z czyms nowym wracając z pracy odpalając Golfa zauwazylem ze wskazowka obrotomierza skoczyla na 3 tys obrotow po czym zapalił, gdy przyjechałem pod dom zgasiłem go i chciałem zapalić to wtedy nawet krecic nie umial i kontrolki gasly było slychac ze rozrusznik chce ale nie umie taki charakterystyczny dźwięk ( łiii łiii ) ahaa i kontrola akusia nie swiecila się przy przekręceniu kluczyka to pomyslalem ze akus mi padl wiec poszedłem do domu podladowalem go niestety jedynie 45 minut bo musialem jechać i po wlozeniu akusia kontrolka się pojawila i Golf odpalil normalnie ale przy jeździe zauwazylem ze jakby mu mocy brakowało i nie trzymal obrotow poniżej 700 gdzies no i gdy dojechałem do swiatel GOLF zgasł i już nie chciał odpalić nawet rozrusznik nie wydawal dzwiekow nic zero reakcji kontrolki swiecily ale nic po za tym ;/. pozostalo mi odpalić go na popych szczęście ze było z gorki za swiatlami ale nawet wtedy miał problemy z zalapaniem wskazowka obrotomierza nie wskazywala nic dopiero jakims cudem zalapal na końcu gorki a żeby było smiesznie po powrocie do domu golf znowu palil normalnie zgasiłem go i odpaliłem i wszystko okej nawet obroty trzymal wiec nie mam pojęcia co to może być może to być związane z wigocia czy cos może cewka albo co innego Licze na pomoc boo już nie wiem co mu jest a wolalbym się tu poradzić zanim oddam go w rece mechanika ... z góry dzięki i czekam na odpowiedzi
acik2105
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 20 mar 2014, o 08:22
Lokalizacja: Świętochłowice

Golf Pali nie pali kreci nie kreci ;//

 

Postprzez Paweu » 20 mar 2014, o 13:30

proponowałbym -> ,.?!;
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 20 mar 2014, o 13:42

266 słów w jednym zdaniu, jestem w szoku.
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trojeczkaGT » 20 mar 2014, o 13:48

nie moge z takich ludzi tyle tematow o nie odpalaniu golfow i obrotach

od 1.4 po 1.9 diesel a on nie moze znalesc.

w temacie ladna historia wycieczki ale nie ma szczegolow :

-odpinales czujnik temperatury cieczy chlodzacej ?
-jezeli kontrolki nie chca sie zapalic po przekreceniu kluczyka to albo stacyjka a dokladniej kosta stacyjki albo akumulator
-jezeli nie jestes pewny akumulatora to czas na wymiane
-do tego w jakim stanie sa twoje kable zaplonowe
-przygladales sie kopulce aparatu zaplonowego czy jezdzisz nim tak od "kupna" ?

posprawdzaj te elementy a potem
zacznij od kostki stacyjki bo grosze kosztuje potem czujnik temperatury spawdz a potem aku ale akumulator naladuj ladnie przez noc a nie 45 min bo tyle to mozesz telefon ladowac

[ Dodano: 2014-03-20, 12:50 ]
ja tam widze kilka kropek haha wiec chyba kilka zdan zmodzil ;p moze chlopak jest swierzo po odpalaniu golfa na pych ? ;p
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez acik2105 » 20 mar 2014, o 15:14

Faktycznie sorki za forme i brak kropek, ale spieszyłem się i byłem po nocce także zbyt zmeczony by myslec o gramatyce i składności.

Zaczne od tego ze autko miało kapitalny remont silnika około poltora roku temu. Lecz co do aparatu czy czujnikow to pozostaly stare, a czujnik teperatury sprawdziłem jedynie poprzez wyciagniecie go podczas gdy autko było na chodzie. Gdy go wyjąłem to silnik wchodzil na wyższe obroty wiec nie wiem czy to dobrze czy nie .

Co do Aparatu zapłonowego i samej kopułki to otwierałem ja pare dni temu i blaszki były lekko zasniedziale to poczyscielem. Sam Palec z w aparacie wydawal m się jakby lekko zużyty tzn ta blaszka co robi cala robote tez była zasniedziala i wgl.

Zapomnialem o ważnej rzeczy pare dni temu podpiolem golfa do Vaga i wyskoczylo pare bledow mianowice:
- czujnik temperatury wlasnie
-czujnik powietrza tylko teraz nie wiem czy zasysaneo czy dolotowego
-sonda Lambda (ale o niej raczej wiedziałem od jakiegoś czasu już)
i czujnik Halla
Tylko ze badanie robilem tylko na przekręconym kluczyku ponieważ laptop się wyladowywal, na więcej nie starczylo casu. Chcialem powtórzyć te badanie dopiero w sobote i dokładnie sprawdzić.

[ Dodano: 2014-03-20, 14:18 ]
Natomiast co do akumulatora to bym go wykluczyl boo ladowalem go pare miesięcy temu i do teraz się trzymal. Nawet przy nie jednym długim kręceniu w tym okresie .
a Kable zapłonowe były wymieniane na nowe przy remoncie :)
acik2105
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 20 mar 2014, o 08:22
Lokalizacja: Świętochłowice

Postprzez adams » 22 mar 2014, o 01:44

Opik napisał(a):266 słów w jednym zdaniu
Nie mów że policzyłeś :mrgreen:

[ Dodano: 2014-03-22, 00:52 ]
a co do tematu to może sprawdź mase na karoserii i przewody od aku do alternatora, rozrusznika itp. Klemy Ci nie zarosły ? Skoro kontrolek nie było, wariował obrotomierz a po chwili wszystko samo wróciło do normy ... To że po odpięciu czujnika temperatury wchodził na wyższe obroty to akurat jest bardzo dobry objaw (znaczy że czujnik temperatury działa). VAG Ci wywalił błędy ale pewnie masz napisane przy czujniku temperatury cieczy , że jest to "Błąd sporadyczny" ?. To oznacza że pojawił się dlatego , że odpiąłeś czujnik na pracującym silniku. Na zgaszonym silniku w 99 % pokaże Ci błąd czujnika Halla. Więc tym pewnie tez nie masz co się przejmować. Lambda nawet z urwanymi kablami będzie Ci dobrze odpalać (znam z autopsji).
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Szheyk » 26 mar 2014, o 02:11

Sprawdz czy nie masz luźnych przewodów w okolicach rozrusznika , jak wszystko ok to zobacz czy kostka stacyjki działa poprawnie.
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Postprzez pietrasiak2 » 26 mar 2014, o 08:39

Moim zdaniem to winna będzie kostka stacyjki , lub słabe ładowanie i tu sprawdziłbym stan szczotek i zmierzył prąd ładowania. Co do kostki to jest full tematów na jej temat.Najszybciej to sprawdzenie jak pali na krótko , wtedy nie zanika prąd na cewkę i pali z kopyta :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 30 gości

cron