Golf3 1,4 60km mniejszy V-max jak przed remontem..?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Golf3 1,4 60km mniejszy V-max jak przed remontem..?

Postprzez frezo1221 » 17 lut 2015, o 15:26

Witam jakiś czas temu bodajże w listopadzie robiłem generalny mojego golfika 1,4 60km 94rok benzyna bez gazu.Wcześniej przed remontem ciągnoł 158km/h i tyle utrzymywał na banie a po remoncie 140 i ma dość ledwie wtedy się rozpedza już max z 145 a to różnica i to po remoncie...dzisiaj kupiłem nową kopułke zapłonu bo mi się stara rozwaliła a więc myślałem że to wina owej części ale jade zeby zobaczyc i to samo...świece nowe bodajże bosh kable tez wszytsko w swietnym stanie wyminiłem uszczelki wszystkie pod kolektorami pod głowicą i pokrywą zaworów nie robiłem pierścieni,to był moj błąd bo się zużyły>? czy może wina tego że na słuch ustawiłem zapłon? niedziala silniczke krokowy,ale wczesniej też nie działał i bylo 160 na blacie...czego to może być wina?
Dziękuje za odp,pozdrawiam Piotr.
frezo1221
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 7 lis 2014, o 16:26
Lokalizacja: Tuchola

Golf3 1,4 60km mniejszy V-max jak przed remontem..?

 

Postprzez Andrejjo » 17 lut 2015, o 16:14

Rozrząd dobrze ustawiony?
Andrejjo
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 6 gru 2014, o 02:58
Lokalizacja: Załuki / Białystok

Postprzez lukasrsv » 17 lut 2015, o 17:48

Ustaw dokładnie zapłon za pomocą lampy. I sprawdź ustawienie rozrządu.
Jaki jest kod Twojego silnika? :->
Avatar użytkownika
lukasrsv
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 lis 2012, o 20:54
Lokalizacja: POLSKA_POŁUDNIE

Postprzez VolDan » 17 lut 2015, o 18:42

Abd ma pewnie :) zdejmij pokrywe rozrzadu i sprawdz czy sie znaki pokrywaja. A auto pracuje dobrze ? Rowno spalanie jakie ?
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez frezo1221 » 18 lut 2015, o 14:44

Spalanie dobre wszystko okej odpala dobrze jak wześniej tylko właśnie v-max gorszy,dzwonilem do kumpli mechanikow to nie mają lamp.nie wime gdzie to sprawdzić,rozrząd ustawiałem nie po znakach a przed rozłożeniem zaznaczyłem pasek itp itd jak by ktoś mi napisał jak ustawić po znakach to bym był wdzięczny
frezo1221
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 7 lis 2014, o 16:26
Lokalizacja: Tuchola

Postprzez k-m-r1 » 19 lut 2015, o 15:52

Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez frezo1221 » 20 lut 2015, o 00:46

Dziekuje za zdjęcie jutro zobacze jak leży rozrząd i dam znać...o ile dojde bez kanału na parkingu,do jutra pozdrawiam

[ Dodano: 2015-02-20, 14:36 ]
Rozrząd ustawiony dobrze,mianowicie żeby nie było wątpliwosci czy dobrze sprawdziłem:
-koło pasowe wałka rozrządu-kropka na kole ustawiona w dół wprost na strzałke plastikową z obudowy rozrządu
-Koło od alternatora jak się z góry patrzy kreska jest pośrodku "kwadracika"
Więc co może być przyczyną spadku v-max po remoncie?
frezo1221
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 7 lis 2014, o 16:26
Lokalizacja: Tuchola

Postprzez k-m-r1 » 21 lut 2015, o 00:32

teraz lampa i iskra

dalej ciśnienie w oponach

zerknij czy dolot szczelny dobrze pozpinany podobnie z wydechem

zmiana ciśnienia w układzie dolotu lub spalin ma skutki
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez frezo1221 » 21 lut 2015, o 22:19

Ciśnienie w oponach zawsze mam dobre raz w tygodniu jestem na bp jeżdzę na zawyżonym ponieważ nie mam wspomagania to się łatwiej kręci z ciśnieniem w oponach.
Dolot mam nową uszczelkę pod kolektorem ssącym,śruby w dolocie dokręcone dobrze.lampy stroboskopowej nie mam nie bede kupował przecież za 200zł do jednego sprawdzenia...zapłon nowy wszystke kable czujniki palce swiece nowe,jedynie uszczelka pod wtryskem kwadratowa gumowa może byc nie tak ale myśle ze nie w tym diabeł tkwi...wydech napewno nie bo jeździłem na nim przed remontem 160 a po remoncie juz nie wiec to nie jego wina.mam zepsuty silniczek krokowy ale to tez nie jego wina bo wczesniej na nim było ok...a zresztą on jest od wolnych obrotów przy zamknietej przepustnicy,jakieś pomysły? gdzie mogę sie udać na sprawdzenie lampą,jak sprawdzic czy swiece mam dobre wczesniej swiece miałem z 3 "blaszkami" teraz mam z jedną...może faktycznie ćisnienie mam miejsze bo się pierscienie zuzyły...? :(

[ Dodano: 2015-02-21, 21:22 ]
A i pomyliłem na 100% hydrauliczne popychacze zaworów -"szklanki" przy składaniu i włożyłem losowo...dzieciak wpadł do garażu i zwalił jak miałem poukładane na ziemie a miałem poznaczone poukładane kolejnością od prawej na stole...to może być tego wina?
frezo1221
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 7 lis 2014, o 16:26
Lokalizacja: Tuchola

Postprzez pablomed » 22 lut 2015, o 02:09

z tą lampa to poszukaj,nie ma opcji żeby nie miał lampy któryś tam mechanik który działa już parę lat, do większości aut sprzed 1995 roku jest potrzebna. Bez tego można ustawiać na słuch ale trzeba wprawy tak to nie masz gwarancji że ustawiasz dobrze.
Po drugie ani słowa nie napisałeś na czym polegał remont. Wymiana uszczelek to żaden remont. Szklanki nie powinny być zamieniane, ale bez przesady - nie sądze żeby miało to wpływ.
Przy opisywaniu jak ustawiałeś rozrząd piszesz coś o kole alternatora - to już nie wiem czy się przejęzyczyłeś czy jak>
Skup się na rozrządzie wg opisów kórych jest multum w necie i szukaj tej lampy - tyle na razie reszta potem jak nie pomoże.
Chcesz taniej lampy kup taką, sam mam podobną i jest wystarczająca http://allegro.pl/lampa-stroboskopowa-d ... 55864.html
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez frezo1221 » 22 lut 2015, o 11:10

Rozrząd mam dobrze ustawiony według rysunków które mi podał kolega wyżej.Remont to wymiana uszczelki pod głowicą kolektorem ssącym i wydechowym bo brał mi płyn no i uszczelniacze zaworowe oczywiscie szlif głowicy na równo.
Jeśli zamówie to coś z allegro to i tak nie będę wiedział jak tego użyć więc chyba musze jutro poszukać kogoś z lampą.jutro podjade gdzieś będę po wszystkich warsztatach szukał takiej usługi,ile może ona kosztować? :)
frezo1221
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 7 lis 2014, o 16:26
Lokalizacja: Tuchola

Postprzez VolDan » 22 lut 2015, o 12:54

ja wiem czy 50zł to kosztuje ;) to trwa dosłownie 5 minut ;P
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

cron