przez ogrosc » 4 wrz 2008, o 15:25
Ja miałem w moim 1.6 nieco inny problem. Generalnie nie dało się go wykręcić na żadnym biegu, a nawet na luzie powyżej 5 tys obr. dławił się i przerywał, a gdy hamowałem np. przed światłami i wciskałem sprzęgło obroty spadały do 300-200. Rzadko, ale czasem gasł i trudno było go odpalić. Na kompie pokazywał się błąd przetwornika Halla, ale mój mechanik od razu mówił, że to niekoniecznie to. Skasował błąd i kazał wrócić za tydzień. Wróciłem już po 5 dniach. Przez chwile było lepiej, ale później przestał w ogóle odpalać a dokładniej nie trzymał obrotów . Musiałem podciągnąć linkę gazu na maxa i dopiero tak dojechałem. Co się okazało: Czujnik Halla był do wymiany, ale to nic nie dało. Po prostu źle wyregulowany był rozrząd. Każdy kolejny nowy czujnik skończyłby tak samo. Może warto poszukać tutaj. Ja swojego nie uratowałem, może innym się uda.
Pozdrawiam i powodzenia