golfik lubi zgasnąć

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

golfik lubi zgasnąć

Postprzez Mistersweet » 21 mar 2013, o 20:27

Witam, posiadam golfa 1.4 abd od jakiegoś czasu golfik lubi zgasnąć na zakrętach ( nie wszystkich) szczególne jak paliwa zostaje tak troche przed rezerwą. To chyba niezbyt normalny objaw?
Mistersweet
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21 mar 2013, o 19:59
Lokalizacja: szczecin

golfik lubi zgasnąć

 

Postprzez krzyś » 21 mar 2013, o 20:36

nie jeździj az ci wskazówka lezy bo sobie pompke paliwowa mozesz załatwic zatrze sie i beda koszta
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Mistersweet » 21 mar 2013, o 21:04

na rezerwie staram sie nie jezdzic, tak jak pisałem gaśnie jak jest jeszcze kreska nad rezerwą. Doskonale wiem ze pompa jest smarowana paliwem. Dodam, że po odpaleniu mocno czuć benzyną, może go zalewać? Może podstawa wtrysku łapie lewe powietrze?
Mistersweet
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21 mar 2013, o 19:59
Lokalizacja: szczecin

Postprzez Paweu » 21 mar 2013, o 21:06

Mistersweet napisał(a):Może podstawa wtrysku łapie lewe powietrze?


No to trzeba sprawdzić... Akurat z tym nie ma dużo roboty.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Mistersweet » 21 mar 2013, o 21:39

jakieś sugestie jak to zrobić w garażu?

[ Dodano: 2013-03-21, 20:42 ]
i najważniejsze pytanie; czy przez to może gasnąć motor przy przechyleniach?
Mistersweet
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21 mar 2013, o 19:59
Lokalizacja: szczecin

Postprzez Paweu » 21 mar 2013, o 21:43

Mistersweet napisał(a):jakieś sugestie jak to zrobić w garażu?


Na foto podstawa wtrysku zaznaczona jest zieloną strzałką...
Obrazek

Jeśli będzie popękana na obwodzie to może łapać lewe powietrze...
Cały element wygląda tak:
Obrazek
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Mistersweet » 21 mar 2013, o 21:48

ok dzięki za foto, wiem jak wygląda ta podstawa, sprzedaje części od 10 lat, mimo wszystko dziękuje. Tylko dalej nie wiem czemu ta pada gaśnie i dlaczego śmierdzi wachą. oring wtrysku? nie chce wszystkiego po koleji wymieniać
Mistersweet
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21 mar 2013, o 19:59
Lokalizacja: szczecin

Postprzez Paweu » 21 mar 2013, o 21:51

Mistersweet napisał(a):wiem jak wygląda ta podstawa, sprzedaje części od 10 lat


A to nie wiedziałem ;-)

Mistersweet napisał(a):Tylko dalej nie wiem czemu ta pada gaśnie i dlaczego śmierdzi wachą. oring wtrysku? nie chce wszystkiego po koleji wymieniać


Będzie widać po wtrysku... będzie mokry... ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Mistersweet » 21 mar 2013, o 21:57

ok i tam musze to rozebrać jutro dam znać co z tego wynika

[ Dodano: 2013-03-26, 20:54 ]
Udało mi się zajrzeć do tego wtrysku, wszystko jest mokre, jak się te oringi wymienia? :-x
Mistersweet
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21 mar 2013, o 19:59
Lokalizacja: szczecin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości