gubi iskrę?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

gubi iskrę?

Postprzez killah » 10 wrz 2010, o 19:30

elo

Przeczyściłem sobie kopułkę i przejechałem z 2 km po czym silnik zaczął pracować na 3 gary. Słychać takie "ss" po otwarciu maski i w tym czasie silnik nie pracuje równo. Domyślam się że gubi się iskra i dlatego pracuje na 3 gary.

Pytanie jest gdzie może ją gubić?

Mam zamiar wymienić kable zapłonowe na te z tego linku :
http://allegro.pl/przewody-ngk-rc-vw210 ... 56997.html

oraz kopułkę i palec. Proszę o polecenie dobrych marek.

Z tego co widzę takie same będą do agg silnika który niedługo będę wstawiał więc mogę sobie pozwolić żeby teraz kupić dobre kable. Kopułka też będzie taka sama dla AGG 2.0.

Ale czy jeszcze gdzieś może być gubiona iskra prócz kopułki oraz kabli?
killah
 

gubi iskrę?

 

Postprzez nitek » 10 wrz 2010, o 19:40

Wykrec swiece poloz ja na deklu zaworow i pokrec rozrusznikiem i w tedy zobaczysz na ktorej swiecy nie iskry tylko ze to trzeba robic w 2 osoby
KONSERWACJA PODWOZIA ,SPAWANIE UKŁADÓW WYDECHOWYCH 691-123-441
Avatar użytkownika
nitek
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 22 mar 2009, o 18:04
Lokalizacja: Legnica

Postprzez killah » 10 wrz 2010, o 20:24

lol

przy próbie przeczyszczenia palca i wsadzenia go z powrotem pękł.. cały tyłek odleciał;D teraz nie wiem czy mogę próbować wgl odpalać auto


Mam jeszcze pytanie. Jaki kod kopułki beru muszę zamówić do silnika aam/agg?
killah
 

Postprzez prezesik » 10 wrz 2010, o 23:15

Uuu a co Ty palec rozwaliłeś?
A może jak byłem u Ciebie to wtedy ten palec zaczął pękać, dlatego tak nierówno silnik pracował... palec na szybko możesz pokleić jakimś poxipolem, aby tylko do sklepu dojechać.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez killah » 11 wrz 2010, o 12:32

prezesik25 napisał(a):Uuu a co Ty palec rozwaliłeś?
A może jak byłem u Ciebie to wtedy ten palec zaczął pękać, dlatego tak nierówno silnik pracował... palec na szybko możesz pokleić jakimś poxipolem, aby tylko do sklepu dojechać.


mam stary jeszcze więc z tym nie będzie problemu. sprawdzę jak będzie silnik chodzić jak go założę.

jaka kopułka beru dla silników aam i agg?
killah
 

Postprzez darius84 » 11 wrz 2010, o 17:45

jezeli slyszysz "sss" to sprawdz przewody od podcisnienia,bo moze zasysa gdzies powietrze i dlatego rowno nie chodzi
Avatar użytkownika
darius84
Badacz tematu
 
Posty: 191
Dołączył(a): 10 cze 2009, o 09:31
Lokalizacja: WCI

Postprzez killah » 11 wrz 2010, o 20:28

darius84 napisał(a):jezeli slyszysz "sss" to sprawdz przewody od podcisnienia,bo moze zasysa gdzies powietrze i dlatego rowno nie chodzi



elo

sprawdzone już. okazało się że kopułka gubiła iskrę. awaryjnie założyłem starą popsutą kopułkę bosch.

Kable, świece i kopułka będę wymienione ale muszą pasować do nowego silnika 2.0 jaki będę niedługo wstawiać.

Kable pasują do 1.8 i 2.0 więc ok kupię niedługo.
Świece są inne do 1.8 i 2.0 więc zostają teraz takie jakie są.
Nie wiem jak wygląda sprawa kopułek beru/bosch dla silników 1.8/2.0

proszę o podanie kodów producenckich dla 1.8 aam oraz 2.0 agg dla tych kopułek. Nie kupię kopułki dla aam jeśli nie podejdzie pod agg.
killah
 


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości