Hydraulika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Hydraulika

Postprzez bokser999 » 6 gru 2008, o 11:56

Koledzy po wymianie Hydrauliki dobrej firmy Niemieckiej (nie zamiennik) tylko Orginał, cagle klekocze mi hydraulika czym to moze byc spowodowane jeżeli ktos miał takie obiawy bede wdzieczny za pomoc.
bokser999
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 20:02
Lokalizacja: łódz

Hydraulika

 

Postprzez wojtek070580 » 6 gru 2008, o 21:32

cześć a o jakiej hydraulice mówisz bo ja w golfie niemam takiego czegoś chyba że masz hydrauliczne sprzęgło,hyba że wspomaganie daj znać
Avatar użytkownika
wojtek070580
Badacz tematu
 
Posty: 238
Dołączył(a): 16 paź 2008, o 19:23
Lokalizacja: RTA TRZEŚŃ

Postprzez pawelek03576 » 6 gru 2008, o 21:37

popychacze hydrauliczne
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez bokser999 » 6 gru 2008, o 21:40

:] ( hydraulika ) , tak na to mówią mechanicy ------miałem na mysli że pukaia mi zawory nad głowicą .
bokser999
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 20:02
Lokalizacja: łódz

Postprzez pablomed » 6 gru 2008, o 21:42

bokser999 napisał(a):czym to moze byc spowodowane
niskim ciśnieniem oleju (do zmierzenia u mechanika manometrem). Albo tym że klekocze co innego,
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez bokser999 » 6 gru 2008, o 21:42

pawelek03576 napisał(a):popychacze hydrauliczne
dokładnie o to chodzi pawelek03576

[ Dodano: 2008-12-06, 20:45 ]
pablomed napisał(a):
bokser999 napisał(a):czym to moze byc spowodowane
niskim ciśnieniem oleju (do zmierzenia u mechanika manometrem). Albo tym że klekocze co innego,
podobno cisnienie jest Ok , bo miezyli jak załozyki nowe to w momencie zapalenia auta chodziły cicho lecz po chwili okazało sie ze znów klepią.
bokser999
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 20:02
Lokalizacja: łódz

Postprzez SotoM » 7 gru 2008, o 01:53

a sprawdzany był wał;ek rozrządu?? jak krzywki na wałku wygladaja...??najlepiej to mierzyć czujnikiem zegarowym na umieszczając wałęk na specjalnym stojaku... chyba ze kup wałek rozrządu nowy albo uzywke...
na rozgrzanym silniku zaczyna klepac bo olej sie robi żadszy.zimny jest gestrzy....
aa dobra... a jak zapłon?? był sprawdzany??- znam taki temat ze w moim byłym golfie po jakims czasie silnik beznadziejnie zaczoł chodzić.klepały zawory itd. zapłon cały czas sie przestawiał...nawet to samo było po zmianie aparatu na drugi....okazało sie ze poluzowała sie sruba koła pasowego rozrządu na wałku posrednim który napedza aparat zapłonowy- poluzowała sie sruba,koło sie poluzowało i wytłukło klin na tym kole- koleś wymienił wałek koło klin i śrube i problem sie zakonczył... warto to sprawdzić. chłopaki mogli u cibie to sprawdzić jak zwalili wałek do hydro bo i tak potem rozrząd musieli ustawiac...rozumiem ich bo czasami musze też nieraz cos 2 razy rozbierać po to aby sprawdzić coś o czym zapomniałem lub nie pomyslałem....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez dziabi3 » 7 gru 2008, o 21:22

dokładnie najpierw zapłon sprawdzic czy niema spalania stukowego

a wałek zostaw w spokoju bo jesli nema na nim rowów wydartych to jest ok

ja bym stawiał ewentualnie na pozapychane kanały napełniające hydro popychacze lub zapchany zawór regulujący cisnienie popychaczy

ten zawur to tak przetoka w glowicy

a jakie to popychacze kupiles

bo ja kupiłem INA i się świetnie sprawują nic nie klekoce
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez SotoM » 8 gru 2008, o 00:24

dziabi3 napisał(a):wałek zostaw w spokoju bo jesli nema na nim rowów wydartych to jest ok

rowów jak rowów.tzn rysy to najmniejszy problem. jeśli chodzi o wałek rozrządu to chodzi o krzywki na wałku-storzki -mogą być starte...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez dziabi3 » 8 gru 2008, o 16:47

storzki nic tu nie robią

na jednym moze byc mniejszy na drugim wiekszy to niema znaczenia dla pracy samoregulatora

poto masz na karzdzej krzywc oddzielny samoregulator aby sie tylko do tej krzywki przystosował zawór

wiec krzywki mogą byc inne wymiarowe o kilka dziesiątych milimetra

wazne sa rowy bo jesli są to samoregulator nie własciwie jest prowadzony i co zatym idzie nie rguluje luzu
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości