Wykręciłem głowice w swoim Golfie 1.4 benzyna bo wywaliło mi uszczelke.
Bije sie z myślami ile maxymalnie moge splanować głowice żeby tłoki nie spotkały sie z zaworami wiem z doswiadczenia (fiat 126p) ze zmniejszenie komry spalania pzez taki zabieg zwiekrza moc silnika a na tym mi zalezy.
Kolejne pytanie prosze o porade czy istnieje jakiś wałek sportowy do mojego autka ? Jeżeli tak to jaka jest jego cena.
Teraz jeszcze jedna ale dość istotna kwestia zdjołem już głowice więc mam łatwy dostęp do tłoków miske też planuje zdematować aby wybrać syf z oleju wiec czy ma sens wymiana pierścieni na nowe . Jeżeli tak to jakie pierścienie tam wsadzić , wiem że do starszych aut były pierścienie nominalne i po szlifach ja raczej szlifu śilnika nie miałem.
Gdzie na silniku znaleśc oznaczenia jego modelu . W dowodzie mam 1,6 a koleś który mi sprzedawał go mówił ze jest śilnik 1,4 . Śilnik jest na mono wtrysku to wiem na 100%