intercooler golf III 2.0 gti

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

intercooler golf III 2.0 gti

Postprzez hittin » 17 sie 2011, o 21:06

Witam!!!mam takie pytanie co myslicie o zamontowaniu intercoolera ze stozkiem do chlodzenia powietrza zasysanego do kolektorow w silniku 2.0 8v 2E czy jest sens czy cos by to poprawilo?
hittin
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 8 gru 2010, o 18:38
Lokalizacja: Lodz

intercooler golf III 2.0 gti

 

Postprzez trollu » 17 sie 2011, o 22:15

niby co by to miało poprawić?
taka komplikacja dolotu w silniku N/A tylko pogorszy sprawę
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez hittin » 18 sie 2011, o 18:48

podczas jazdy cooler chlodzilby zasysane powietrze
hittin
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 8 gru 2010, o 18:38
Lokalizacja: Lodz

Postprzez michaal » 18 sie 2011, o 19:20

Chłodzenie powietrza dolotowego ma sens tylko przy założonej turbinie. Nie po to inżynierowie vw montowali ogrzewanie kolektora i specjalnie projektowali go aby mieszanka dokładnie się nagrzała abyś ty teraz schładzał powietrze dolotowe. :lol:
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez hittin » 18 sie 2011, o 19:35

czyli lepiej jest jak zasysa poprzez filtr do przepustnicy cieple powietrze z komory silnika?
hittin
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 8 gru 2010, o 18:38
Lokalizacja: Lodz

Postprzez PiJey88 » 18 sie 2011, o 19:35

lepiej jest jak jest ori puszka
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hittin » 18 sie 2011, o 19:42

ale jest lepiej ?czy najlepiej?:) jak jest ori puszka
hittin
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 8 gru 2010, o 18:38
Lokalizacja: Lodz

Postprzez PiJey88 » 18 sie 2011, o 19:53

najlepiej jest tak jak wyjechał z fabryki (puszka) + wkładka filtra np K&N, stożki zasysają ciepłe powietrze z komory, a puszka zasysa chłodne z pod błotnika
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hittin » 18 sie 2011, o 20:19

tak rozumiem ale czy nie lepiej byloby zeby ten stozek zasysal sobie zimne powietrze ?
hittin
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 8 gru 2010, o 18:38
Lokalizacja: Lodz

Postprzez trollu » 18 sie 2011, o 20:27

PiJey88 napisał(a):stożki zasysają ciepłe powietrze z komory

jak nie ma osłony termicznej to tak
jak chcesz stożek to trzeba go odgrodzić od reszty komory silnika i zapewnić mu dopływ świeżego powietrza.
intercooler ma sens tylko w turbo
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez hittin » 18 sie 2011, o 20:40

a czy jezeli zamontowaloby sie cooler w zderzaku oczywiscie mk III zaslepiajac go stozkiem a strone wlotu podlaczyloby sie rura do przeplywki i oczywiscie do przepustnicy czy zasysane powietrze z collera nie byloby caly czas chlodzone?
hittin
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 8 gru 2010, o 18:38
Lokalizacja: Lodz

Postprzez killah » 18 sie 2011, o 20:42

hittin napisał(a):a czy jezeli zamontowaloby sie cooler w zderzaku oczywiscie mk III zaslepiajac go stozkiem a strone wlotu podlaczyloby sie rura do przeplywki i oczywiscie do przepustnicy czy zasysane powietrze z collera nie byloby caly czas chlodzone?


a powiedz po co takie kombinacje? co chcesz wycisnąć z tego 2.0 8v?
killah
 

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości