Jak ciepły silnik przerywa i gaśnie. POMOCY

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Jak ciepły silnik przerywa i gaśnie. POMOCY

Postprzez przem14103 » 16 lis 2011, o 01:00

Witam wszystkich mam nadzieję że ktoś mi pomoże uporac się z moim problemem w golfie III. Jest to Golf 3 wersja GT 1.8 benzyna bez gazu 90 KM. Problem w samochodzie wygląda tak że gdy jest rozgrzany to zaczyna szarpac i nawet gaśnie dzieje się to od tem. 70 stopni. Gdy chwilę postoi i wystygnie to jest lepiej ale nie na długo. Wymieniałem sondę lambda, kopułkę, paluch, przewody, świece, czujnik temperatury i to nie na jakieś chińskie podróby tylko na normalne rzeczy. Aparat zapłonowy jest wstawiony drugi wraz z czujnikiem Halla sprawny, pełny wymieniony gaźnik też sprawny. Może ktoś mi powie co to może byc bo już sam nie wiem co mam robic. Aha i zaznaczam że jest to sam benzyniak bez gazu.
przem14103
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 16 lis 2011, o 00:28
Lokalizacja: Mazury

Jak ciepły silnik przerywa i gaśnie. POMOCY

 

Postprzez trollu » 16 lis 2011, o 01:33

sprawdź cewkę. u mnie tez tak było że jak się zagrzała to nie dawała prądu
przem14103 napisał(a):gaźnik

:wstyd:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez suchy1979 » 16 lis 2011, o 10:40

Piszesz, że wymieniłeś świece i kable WN. Jakiej są firmy? Teściu ma matiza na LPG, wymienili mu w sersisie LPG kable na nowe firmy Hart i samochód w ogóle nie chciał jechać. Pochodzenie ma znaczenie... Ja bym sprawdził czy silnik nie bierze fałszywego powietrza, zwłaszcza w okolicach wtrysku. Poza tym czujnik temperatury - odłączyć i obserwować, jak zachowuje się silnik. zawsze można jeszcze zrobić restart ECU.
suchy1979
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24 paź 2011, o 14:41
Lokalizacja: Cieszyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez przem14103 » 16 lis 2011, o 11:18

Przewody były dobrej firmy bo byle czego nie kupuję. Po odłączeniu czujnika TEMP. silnik jak by pracował trochę lepiej ale to i tak jak pochodził dłużej bez czujnika to było to samo że szarpał. ECU był już nie raz restartowany i na komputerze też byłem i błędów nie pokazywało żadnych. Co do cewki to dziś ją sprawdzę i dam znac co i jak.

[ Dodano: 2011-11-16, 23:31 ]
Witam. Dziś sprawdziłem cewkę i jest nadal to samo, ale zauważyłem jedną żecz która mnie dziwi gdy na MFA temperatura oleju osiąga 72 stopnie samochód zaczyna szarpac a silnik jeszcze nawet nie osiągnął 70 stopni. Czy jest to możliwe że to może byc coś od temperatury oleju???
przem14103
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 16 lis 2011, o 00:28
Lokalizacja: Mazury

Postprzez bunde » 17 lis 2011, o 16:59

przyczyna:czujnik halla w aparacie zaplonowym,wymien i po problemie.
Avatar użytkownika
bunde
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 11 paź 2011, o 11:00
Lokalizacja: wlkp

Postprzez przem14103 » 18 lis 2011, o 00:09

czujnik halla jest nowy. Ale dziś odłączyłem wszystkie kable które idą do filtar oleju tam do tych czujników chyba, i samochód od razu zaczął szwankowac więc przyczyna leży w tych czujnikach
przem14103
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 16 lis 2011, o 00:28
Lokalizacja: Mazury


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości