Moderator: Moderator
kolego to zależy ile się kółko przekręci, jeśli tylko trochę to będzie pracował. Przerabiałem to z powodu partactwa mechanika który nie dokręcił śruby wału i kosztowało mnie to w cholerę, co prawda do kolizji nie doszło ale klin wyrwał w wale tak potężną dziurę że potrzebna była jego droga regeneracja,plus robocizna bo sam nie miałem wtedy zaplecza do takich większych działań z silnikiem. Agdyby przekręcił się więcej i doszłoby do kolizji to już by się po prostu naprawa silnika nie opłacałamotyl napisał(a):chyba że sie myle?
pablomed napisał(a):Wałek pośredni możesz ustawić jak kolega wyżej napisał, ale przy założeniu że aparat zapłonowy nie był wcześniej wyjmowany to normalnie ustawia się zgrywając kropkę na kole walka pośredniego z nacięciem na kole pasowym, które trzeba do tego celu prowizorycznie założyć przykręcając jedną śrubą - przy zdjętej oczywiście osłonie dolnej rozrządu.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 19 gości