Jak włożyć silnik

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Jak włożyć silnik

Postprzez BORYSKA » 26 sty 2010, o 00:08

Siemka

Panowie zakładam nowy temat, który jest kontynuacją poprzedniego
:arrow: http://www.golf3.pl/silniki-benzynowe-vf9,25.htm

Robię to żeby był widoczny na pierwszej stronie działu bo liczę na szybką odpowiedź. Admina i moderatorów proszę o wyrozumiałość- mam nadzieję, że nie narobię dużo bałaganu... ;-)

A teraz do rzeczy. Wyciągnąłem silnik wraz ze skrzynią biegów. Krótszą półoś odkręciłem przy mechaniźmie różnicowym (z tej strony zmieściłem się z kluczem) natomiast dłuższej półosi nie odkręcałem, tylko zdjąłem koło i wyciągnąłem ją razem z silnikiem (nie bardzo miałem miejsce żeby ją odkręcić). Teraz po remoncie silniczka zastanawiam się jak go włożyć na miejsce: najpierw skrzynia ze sprzęgłem a następnie silnik, czy też może mam wszystko skręcić razem i próbować włożyć na swoje miejsce? Czy będą z tym jakieś problemy jeżeli będę chciał najpierw włożyć skrzynię i sprzęgło a następnie silnik? Dam radę to później razem skręcić na miejscu? Może ktoś z Was ma doświadczenie w tym temaciku? Liczę na Waszą pomoc.

Dzięki i pozdro... :hyhy:
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Jak włożyć silnik

 

Postprzez Lampo » 26 sty 2010, o 08:52

skręć wszsytko do kupy silnik ze skrzynia i wsadz w komorę silnika
półośki dokrecisz jak silnik będzie już na swoim miejscu
Jak włozysz napierw skrzynie a potem resztę to będziesz klnąć pod nosem jak szewc bo nie będzie się nic układało
Lampo
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 4 sie 2009, o 23:19
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez BORYSKA » 26 sty 2010, o 12:36

Lampo napisał(a):będziesz klnąć pod nosem jak szewc bo nie będzie się nic układało
no i pewnie nie będę miał dostępu do wszystkich śrub...
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez Lampo » 26 sty 2010, o 14:30

Lepiej pomeczyc sie z przykręceniem połośki niz z przykręceniem i pasowaniem skrzyni do silnika i na odwrót :)
Lampo
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 4 sie 2009, o 23:19
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez BORYSKA » 26 sty 2010, o 21:06

Lampo, zrobię jak mówisz. Thanks

Mam jeszcze jedno pytanie. Wykręciłem aparat zapłonowy żeby nie uszkodzić go przy wyjmowaniu silnika. Rozrząd już ustawiłem ale mam problem z aparatem. W jaki sposób mam go ustawić? Chodzi mi o ustawienie zgrubne, tzn w jakim położeniu musi znajdować się palec przy GMP?
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez Imper » 26 sty 2010, o 21:16

dziwne bo ja przed demontazem silnika doszedlem kluczem wszedzie jezeli chodzi o polosie wystarczy pozniel tylko przekrecac kolem a potem jedna osoba trzyma hebel i jedziesz po kolei sruby.
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez BORYSKA » 26 sty 2010, o 21:52

Imper napisał(a):doszedlem kluczem wszedzie


No a ja niestety dałem radę odkręcić tylko krótszą półoś, bo z drugiej strony już nie było miejsca żeby zmieścić się z kluczem.
Pozdro
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez Lampo » 26 sty 2010, o 23:57

BORYSKA, ja zapłon ustawiam na "dotyk" czyli jak autko zagada i równo pracuje to zostawiam i jadę na ustawienie zapłonu do kogoś kto ma lampę do takich ustawień
Lampo
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 4 sie 2009, o 23:19
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez BORYSKA » 29 sty 2010, o 19:26

Siemka.

Czy ktoś jest w stanie zrobić fotkę która pokaże w którym miejscu przykręcić wtyczkę od lambdy? Włożyłem już silnik do autka tylko trochę się pogubiłem i nie wiem jak ma być ta wtyczka przykręcona.

Pozdro
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 23 gości