Panowie zakładam nowy temat, który jest kontynuacją poprzedniego

Robię to żeby był widoczny na pierwszej stronie działu bo liczę na szybką odpowiedź. Admina i moderatorów proszę o wyrozumiałość- mam nadzieję, że nie narobię dużo bałaganu...

A teraz do rzeczy. Wyciągnąłem silnik wraz ze skrzynią biegów. Krótszą półoś odkręciłem przy mechaniźmie różnicowym (z tej strony zmieściłem się z kluczem) natomiast dłuższej półosi nie odkręcałem, tylko zdjąłem koło i wyciągnąłem ją razem z silnikiem (nie bardzo miałem miejsce żeby ją odkręcić). Teraz po remoncie silniczka zastanawiam się jak go włożyć na miejsce: najpierw skrzynia ze sprzęgłem a następnie silnik, czy też może mam wszystko skręcić razem i próbować włożyć na swoje miejsce? Czy będą z tym jakieś problemy jeżeli będę chciał najpierw włożyć skrzynię i sprzęgło a następnie silnik? Dam radę to później razem skręcić na miejscu? Może ktoś z Was ma doświadczenie w tym temaciku? Liczę na Waszą pomoc.
Dzięki i pozdro...
