Jak wykrecic wtrysk, z silniczkiem krokowym.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Jak wykrecic wtrysk, z silniczkiem krokowym.

Postprzez v1rooz » 4 mar 2010, o 00:27

moze ktos jakos mi pokazac co trzeba odkrecic ? na zdjeciu zaznaczyc.

no i jak jest LPG to sie niczego nie spartoszy ?
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Jak wykrecic wtrysk, z silniczkiem krokowym.

 

Postprzez Mariusz164 » 4 mar 2010, o 07:32

jeśli chodzi o silnik abs to masz 4 sruby przy kolektorze jak je odkręcisz to wszystko wyjdzie w całości z podstawą wtrysku
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez BORYSKA » 4 mar 2010, o 12:51

v1rooz, najpierw odkręcasz trzy śruby zaznaczone na zdjęciu (nasadowa 10, możesz mieć problemy z tą środkową śrubą, bo tam jest bardzo mało miejsca)

Obrazek

Gdy zdejmiesz tą plastikową osłonę i popatrzysz do wnętrza wtrysku, to będą tam widoczne 4 śruby (z tego co pamiętam na imbus nr.5). Odkręć je wtedy wyciągniesz cały zespół wtrysku. Korzystając z okazji, że na wierzchu będziesz miał podstawę wtrysku, proponuję ją od razu wymienić (niewielki kosz, ok 15 PLN). Jak ją będziesz wymieniał, to dociągaj te śruby po kolei, żeby się nie okazało, że krzywo ją przykręciłeś.
Jeżeli wykręcasz cały wtrysk, to nic się nie powinno złego podziać. Tylko obowiązkowo wyczyść sobie mikser LPG (ta część, do której jest dostarczany gaz z reduktora). Nie szlifuj go papierem ściernym, tylko użyj jakiegoś środka (np benzyna), tak żebyś nie porysował jego powierzchni. Od razu wymień sobie uszczelki pod wyżej wspomnianym mikserem. Z tego co wiem, to ciężko jest je kupić. Ja zawsze wycinam nowe z grubej tektury i nasączam je w oleju albo WD40.

Trzymam kciuki. Pozdro
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez v1rooz » 4 mar 2010, o 15:43

wiesz co LPG ma jakies przejechane 1000Km wiec tam nic chyba sie nei stalo ale zobacze,

dzieki za pokazanie, dzisiaj sie za to wezme,
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez BORYSKA » 4 mar 2010, o 17:17

Jak odkręcisz wtrysk to będziesz prawdopodobnie zmuszony do wymiany tych uszczelek bo stare ci się pewnie zniszczą przy wyjmowaniu
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez v1rooz » 4 mar 2010, o 23:30

ok odkrecone musialem kupic fajna koncowke jutro wsadze zdjecie jej i dalo rade psia krew strasznie mocno zapieczone bylo ale poszlo ;)

teraz jak go ladnie i dobrze wyczyscic ?:)
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 49 gości