v1rooz, najpierw odkręcasz trzy śruby zaznaczone na zdjęciu (nasadowa 10, możesz mieć problemy z tą środkową śrubą, bo tam jest bardzo mało miejsca)
Gdy zdejmiesz tą plastikową osłonę i popatrzysz do wnętrza wtrysku, to będą tam widoczne 4 śruby (z tego co pamiętam na imbus nr.5). Odkręć je wtedy wyciągniesz cały zespół wtrysku. Korzystając z okazji, że na wierzchu będziesz miał podstawę wtrysku, proponuję ją od razu wymienić (niewielki kosz, ok 15 PLN). Jak ją będziesz wymieniał, to dociągaj te śruby po kolei, żeby się nie okazało, że krzywo ją przykręciłeś.
Jeżeli wykręcasz cały wtrysk, to nic się nie powinno złego podziać. Tylko obowiązkowo wyczyść sobie mikser LPG (ta część, do której jest dostarczany gaz z reduktora). Nie szlifuj go papierem ściernym, tylko użyj jakiegoś środka (np benzyna), tak żebyś nie porysował jego powierzchni. Od razu wymień sobie uszczelki pod wyżej wspomnianym mikserem. Z tego co wiem, to ciężko jest je kupić. Ja zawsze wycinam nowe z grubej tektury i nasączam je w oleju albo WD40.
Trzymam kciuki. Pozdro