a w którym miejscu on jest w 1.6?
w 2.0 żeby zrobić sobie miejsce podkładałem podnośnik pod misę olejową i odkręcałem przednią łapę silnika, z przykręconą łapą ciężko tam nawet palec wsadzić. ogólnie wygodniej robi się to z kanału, od góry ciężko dostać się miedzy mocowanie silnika a filtr oleju
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
więc to nie jest czujnik położenia wału tylko hall. tzreba wyciągnać aparat zapłonowy, wybić oś, odkręcić halla i zrobić to samo tylko w odwrotnej kolejności. ja wymieniałem halla z 4 lata temu, nie pamiętam już dokładnie
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
vag informuje o braku sygnału z g40 czujnik wymieniony na nowy ii auto nadal nie pali czy ten czujnik ma jakiś bezpiecznik lub przekaźnik ?
uszkodziłem przy wybijaniu plastik co jest zabezpieczenie czy ten plastik jest bardzo ważny
ssiiwwyyy, jeśli auto nie paliło przy podłączeniu kompa to ten błąd zawsze wyjdzie nawet jak czujnik jest sprawny. Masz 20-letnie auto zanim podpinasz komputer sprawdź czy jest iskra, sprawdź cewkę przez podmiane weź miernik i kabelki posprawdzaj czy nie przetarte, jeśli iskra jest sprawdź pompę paliwa, a jeśli masz błąd na kompie to trzeba odpowiednio interpretować, trochę wiedzy z forum się przyda.
ssiiwwyyy, Po pierwsze sprawdź bezpiecznik pompy paliwa,i jej przekaźnik.
ssiiwwyyy napisał(a):a jak najlepiej sprawdzić cewkę
Ściągasz przewód idący z cewki do kopułki,wkładasz w niego świecę,kładziesz ją na bloku silnika,ktoś niech zakręci rozrusznikiem,a ty obserwuj,czy na świecy jest iskra.
Jeżeli nie będzie iskry w takim sposobie jak łukasz1983, mówi to możesz jeszcze sprawdzić samą cewke bez halla. Na środkowy tej 3 pinowej kostki podajesz masę na włączonym zapłonie. Iskra powinna się pojawić jeżeli cewkomoduł jest sprawny...
ssiiwwyyy, to co żeś połamał to kluczowy element aparatu zapłonowego... bez niego nie pojedziesz
A co do błędu braku sygnału to normalne jeżeli diagnoza jest robiona na zgaszonym silniku...