jak zimny nie rowno chodzi...

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

jak zimny nie rowno chodzi...

Postprzez Buull » 22 kwi 2008, o 07:50

mam golfika 1.8 w gazie i mam taki problem jak odpale rano furke to on tak nie rowno chodzi jak by maluch na jednej swiecy chodzil ale jak troszke pochodzi lub rusze juz nim w trase to juz dobrze chodzi. czy to moze swiece i kable oraz kopulka??
i i jeszcze mam jeden problem jak go odpale rano tez to slysze takie stukanie w silniku i mechnik mowil ze zawory trzeba wymieniac. i teraz swiece kable kopulka i do tego jeszcze zawory :( pewnie koszt bedzie okropny... czy ktos jest w stanie mi pomoc bo moze komus tez tak chodzil rano... i jak by ktos mogl mi powiedziec jaki koszt kabli i swiec oraz te zawory ile kosztuja... pozdrawiam...
Buull
Gaduła
 
Posty: 451
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 11:27
Lokalizacja: Płock

jak zimny nie rowno chodzi...

 

Postprzez pogo84 » 22 kwi 2008, o 19:19

sprawdz swiece faktycznie moze byc w tym problem


a co do stuków to normlane jezeli ci na zimnym silniku przy odpalaniu stuka przez pewien czas a jezeli ciagle ci stuka to popychacze do wymiany
pogo84
Badacz tematu
 
Posty: 194
Dołączył(a): 2 paź 2007, o 18:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez przemo » 22 kwi 2008, o 21:16

a przez długi czas Ci stuka?
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA

Postprzez prezesik » 23 kwi 2008, o 02:20

oprócz świec radzę też zmienić przewody WN. Z rana jak wiadomo jest rosa, przewody WN też rosieją, a wtedy dostają przebicia, iskra nie idzie w przewodach do świec, tylko ucieka poza przewód na różne części obudowy silnika.

A co do drugiego problemu to jeżeli stuka cały czas, to popychacze hydrauliczne mogą być do wymiany (są zużyte i nie kasują luzu między zaworem a krzywką wałka rozrządu). Koszt sztuki to 15-23 zł, wszystkie są takie same w VW.

Powodzenia.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Buull » 23 kwi 2008, o 07:39

no nie rowno chodzi tak przez chwile jak jest zimny a jak tylko pochodzi lub nim wyjade w trase to juz jest ok. to pewnie swiece i kable sa do kitu tak jak pisaliscie. a jestescie w stanie mi doradzic jakie swiece i kable zakupic zeby juz dobrze??
a te stukanie to jak go odpale rano to sluchac troszke dlugo az tez troche pochodzi i zlapie temerature to juz jest ok. popychacze same trzeba wymienic?? zawory nie?? jesli mozesz napisz mi jaki jest mniej wiecej koszt naprawy popychaczy. i jeszcze mam pytanko czy jesli tak bede jezdzil to cos moze sie stac gorszego lub co gorsze moze w trasie cos sie stac?? pozdrawiam...
Buull
Gaduła
 
Posty: 451
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 11:27
Lokalizacja: Płock

Postprzez prezesik » 23 kwi 2008, o 14:02

zmień świece (polecam NGK 3-elektrodowe) oraz przewody WN (polecam BERU), popychacze zostaw w spokoju, jeżeli cichną jak auto złapie trochę temp. to jest wszystko ok.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Buull » 23 kwi 2008, o 14:34

prezesso napisał(a):zmień świece (polecam NGK 3-elektrodowe) oraz przewody WN (polecam BERU), popychacze zostaw w spokoju, jeżeli cichną jak auto złapie trochę temp. to jest wszystko ok.

ale kolego te popychacze slychac nawet glosno jak jest zimny. ja wiem ze zawory to slychac na krotki czas jak sie odpali golfa ale u mnie troszke dluzej to slychac...
a jesli chodzi o swiece i przewody to jak bys mogl mi przyblizyc orientacyjna cene tego bede wdzieczny. pozdrawiam...
Buull
Gaduła
 
Posty: 451
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 11:27
Lokalizacja: Płock

Postprzez przemo » 23 kwi 2008, o 21:22

swiece NGK do 15 złocisza a przewody takie jak BERU no to tak do 130 zeta BOSHA do 160zł
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA

Postprzez dziabi3 » 24 kwi 2008, o 21:36

ja bym stawiał na kable


najpierw tylko kabelki wymien i sprawdz

ja mam tak samo jak rano odpale a jest zimny i wilgotny dzeien

ale jak jest mruz to jest ok


ja mam swiece 3 elektrodowe ngk i jest baja dzis 1 raz wykreciłem i jak nowiutkie suche i siwe czyli 0 oleju bierze
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez lysy172 » 5 maja 2008, o 20:59

SPRAWDZ JESZCZE TAKI PRZEWOD WYCHODZI Z SERWA OD HAMULCOW ZOBACZ CZY TAM NIE CIAGNIE FALSZYWEGO POWIETRZA
lysy172
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 26 kwi 2008, o 18:49
Lokalizacja: leszno

Postprzez czepi » 5 maja 2008, o 21:02

dokładnie tak jak napisał lysy172 mój właśnie gdzieś tam zasysał lewe powietrze i falowały obroty
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 39 gości