Jaki olej do Golfa z przebiegiem 200.000.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Jaki olej do Golfa z przebiegiem 200.000.

Postprzez demson » 22 lip 2011, o 21:14

Zbliża mi się termin wymiany oleju . Do tej pory jeździłem na Castrol'u Magnatec 10W 40.
Czy zmieniać na mineralny ? Proszę doradźcie
Golf III 1.8 ABS 90KM 200tyś. przebiegu

Używałem wyszukiwarki ale jakoś nie mogę znaleźć odpowiedzi dla siebie .
Avatar użytkownika
demson
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 16:21
Lokalizacja: Legnica

Jaki olej do Golfa z przebiegiem 200.000.

 

Postprzez rufi89 » 22 lip 2011, o 21:28

Też mam taki olej jak było ok to po co zmieniać?
Avatar użytkownika
rufi89
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 7 lut 2011, o 10:53
Lokalizacja: Międzybrodzie / Żywiec

Postprzez RAQnio_V » 22 lip 2011, o 21:50

jeśli nie masz problemów z silnikiem (wycieki, nie równa praca) to nie zmieniaj oleju bo nie ma sensu. Jak pojawią się w/w objawu i nie będziesz w stanie nic na to poradzić to dopiero zastanów się nad mineralnym ;)
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom :D
Avatar użytkownika
RAQnio_V
Badacz tematu
 
Posty: 381
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 06:22
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez demson » 22 lip 2011, o 22:30

OK Dzięki za pomoc .
Nie mam jakichś problemów także zostanę przy półsyntetyku.
Trochę popychacze albo samoregulatory (nie znam sie :hyhy:) słychać, ale nie jest tak najgorzej . Znajomy mi doradził żebym spróbował zalać minerał . Ale trochę nie ufam właściwościom olejów mineralnych :zdegustowany: .
Avatar użytkownika
demson
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 16:21
Lokalizacja: Legnica

Postprzez KristoF » 23 lip 2011, o 09:42

I dobrze że nie ufasz, daj mu syntetyka ;)
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Kriss_Lodz » 23 lip 2011, o 11:12

Tylko przypadkiem z Castrol-a nie przechodź na Elfa albo Shel-a, wszystkie te oleje mają silne właściwości myjące, i niestety zmieszane wyżerają uszczelniacze. najbezpieczniej z Castrol-a przejść na Mobil-a albo Liqui Moly.
Nie masz co zrobić z kasą ????

Zostań klientem stacji ASO :)
Avatar użytkownika
Kriss_Lodz
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:00
Lokalizacja: Łódź

Postprzez RAQnio_V » 23 lip 2011, o 16:13

Kriss_Lodz, popieram.
Ewentualnie można jeszcze przejść na Valvoline ;)
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom :D
Avatar użytkownika
RAQnio_V
Badacz tematu
 
Posty: 381
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 06:22
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez prezesik » 24 lip 2011, o 09:09

Nie radz przechodzic na pelny syntetyk, lepiej zostan przy tym oleju ktory masz, czyli polsntetyk.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Kriss_Lodz » 24 lip 2011, o 13:18

Jeśli był półsyntetyk i nie ma wycieków ani nic niepokojącego się nie dzieje to zostań na półsyntetyku, ja mam 230 z małym kawałkiem i również mam zalanego półsyntetyk-a co prawda ja jeżdżę na Liqui moly ale wybór oleju należy do właściciela pojazdu, na twoim miejscu zalał bym mobilem,tym bardziej że cena nie jest wygórowana.
Nie masz co zrobić z kasą ????

Zostań klientem stacji ASO :)
Avatar użytkownika
Kriss_Lodz
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:00
Lokalizacja: Łódź

Postprzez prezesik » 24 lip 2011, o 14:18

ja mam 333 tys.km i cały czas półsyntetyk mobil
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez adaml3wy » 24 lip 2011, o 15:40

przy takich przebiegach powinno już lać się do niego tylko mineralny nie oszukujmy się, ja leje mineralny i raz że kultura pracy silnika jest o niebo lepsza dwa zauważyłem że lepiej idzie a do tego jak go zatankujesz do pełna i wlejesz jakiegoś odrdzewiacza do baku to zobaczysz dopiero jak cicho potrafi pracować każda jednostka
adaml3wy
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 15:27
Lokalizacja: Jankowice Rybnickie

Postprzez Kriss_Lodz » 24 lip 2011, o 18:24

adaml3wy Uzasadnij dlaczego. Zanim cokolwiek napiszesz to proponuje dobrze się zastanowić, i poczytać trochę, bzdury wypisujesz. Olej półsyntetyczny eliminuje powstawanie szlamów i nagarów nie całkowicie ale jednak, zupełnie w przeciwieństwie do oleju mineralnego, jeśli zaczyna ci ubywać oleju to likwidujesz przyczynę a nie maskujesz ją olejem mineralnym. minęły czasy w których zalewało się tym co akurat było pod ręką, możecie mnie zjechać za tego posta ale będę tępił takie podejście.

A to że lepiej ci jeździ na mineralnym to świadczy tylko o kondycji twojego silnika, nie mówię że oleje mineralne to totalne dno, ale jeśli jeździ na półsyntetyku, nie ma wycieków, nie zjada oleju, to szkoda psuć go minerałem, wszystko to zależy od kondycji silnika, pomijam że oleje półsyntetyczne mają większą odporność na starzenie się, mają o wiele bardziej wytrzymalszy film olejowy co jest równoznaczne zapewniają lepsze smarowanie niż olej mineralny. Czekam na twoje uzasadnienie w czym olej mineralny przewyższa olej półsyntetyczny.
Nie masz co zrobić z kasą ????

Zostań klientem stacji ASO :)
Avatar użytkownika
Kriss_Lodz
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:00
Lokalizacja: Łódź

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 40 gości