Witaj !
nie sugeruj sie rankingami, bo to jest marketing firm sprzedających swoje produkty!!!!
Jedno jest pewne nie polecam oleju syntetycznego!!!!!!
Jest to olej bardzo kwaś ny zasadowo przeznaczony do najnowszych konstrukcji silników. Twojemu raczej zaszkodzi rozszczelniając go bo np. wypłucze wszystkie nagromadzone nagary. Spadnie moc i zacznie kopcić będziesz szukał przyczyn tam gdzie ich nie ma. Będą rozbierali silnik do remontu: wymiana uszczelniaczy na trzonkach zaworów, pierścieni itp, A po co
??
Sugerowany olej to pół syntetyk 10W40 ale o klasie jakości i lepkości SL/CF A3/B3/B4. Firmy dowolnej byle oryginał, nie mieszany w rozlewniach
??? Cuda sie dzieją z olejami
!!!
Samochód to nie młockarnia powinien mieć dobry olej, skoro ma nam służyć.
Osobiście z kolegami jeździmy na angielskim Carlube cena przyzwoita i wysokiej klasy! Koledzy mają VW, Audi, Reno, Fordy i przy hydraulicznych zaworach daje radę, bo nikomu nie klekocą
!!
Pamiętać o wymianie oleju i faltra razem!!!!
pozdrawiam