Witam. W piątek 19 czerwca padł mój silnik o którego dbałem i remontowałem, włożyłem wiele pracy i serca oraz pieniędzy lecz niestety został mocno zniszczony przez poprzednich właścicieli. Jutro jadę zakupić drugi silnik 1.8 90 km benzynka który pochodzi z golfa 3 sprowadzonego z Niemiec nie zarejestrowanego nigdy w PL . Przebieg około 160 000 podejrzewam że autentyczny ponieważ nie jeździł nim pospolity Kowalski.
I teraz moje pytanie ile powinno wynosić ciśnienie na tłokach i ciśnienie oleju aby stwierdzić że motor faktycznie jest w dobrej kondycji

W moim silniku zmieniałem pompę oleju ponieważ nie spełniała już swojej funkcji oczywiście panewki również
I teraz najważniejsze jakim olejem zalać silniczek po zamontowaniu ? Najlepszy dla VW o podobnym przebiegu lub jakiś przetestowane przez Was
Z góry dziękuję za podpowiedźi i czekam bo mam mało czasu. POZDRAWIAM
