RamboSS napisał(a):biednym uczniem
kolego to oznacza jedno - nie zmieniaj silnika bo tanio się nie uda.
A jesli koniecznie to najtaniej bedzie na 1.6 ABU na monowtrysku 75 koni (zmiana silnika i sterownika tylko). Wieksze silniki wymagają też innej skrzyni czyli wydatek się podwaja. I w tej sytuacji najtaniej jakbyś założył 1.8 ABS 90 koni na wtrysku jednopunktowym (zmiana sterownika, silnika i sktrzyni z półosiami), drożej 2.0 na wtrysku wielopunktowym. Dodatkowo do silników 1.8 - 2.0 już koniecznie powinieneś mieć lepsze hamulce i inną zawiechę przynajmniej z przodu więc nie myśl o tym mając mało kasy.
Cena instalacji gazowej jest ta sama do wszystkich jednopunktów i do 2.0 na wielopunktowym wtrysku niesekwencyjnym typ 2E. 2.0 na wtrysku sekwencyjnym czyli ADY, AGG powinien miec instalację gazową sekwencyjną - czyli droższą - ceny znajdziesz googlami