gawior napisał(a):VR5 wyniesie cię drożej niż VR6
gawior napisał(a):VR6 był seryjnie montowany
zależy jaki VR6, jak by chciał nowszego z Mk4 to też jest P&P?
i jak na auto na zloty to AAA jest słabą opcją dla mnie bo
gawior napisał(a):był seryjnie montowany
i nici z "wow".
gawior napisał(a):Do VR-a także heble musisz swapować.
zakładając 2.0 trzeba by lepsze heble dać, nawet do 8v nie dawali większych hamulców dla picu.
gawior napisał(a):montuj 1.8 90KM, bo przy tym jest mało roboty, a zdrowy silnik odwdzięczy się bezawaryjną pracą.
nie byłoby głupie ale lepiej chyba 2.0 8v. tez mało roboty, hamulce tak czy siak do roboty, silniki jakoś strasznie awaryjne nie są, różnica w spalaniu znikoma a żwawiej się porusza