przez trollu » 25 lis 2012, o 13:15
no właśnie kiedyś nawet dość mocno się interesowałem vr5, znajomy ma w toledo, Adam z VAG Cz-wa ma mk4 2.8 i toledo 2.3, dawno nie byłem na spocie i nie gadałem to nie wiem jak toledo się sprawuje, po czewie jeździ bora 2.3 taxi. Ogólnie niby opinie są ok, wydaje się że twardy ale gościu który mi gaz zakładał to ogarnięty gościu, w firmie bawią się tuning, nitro itp ( ogarniali nissana 300zx BiT więc coś tam wiedzieć muszą) i odradzał 2.3, mówił że łańcuchy się wyciągają, prowadnice się wycierają, pali jak vr6 a gorzej jeździ. sam ma (a przynajmniej wtedy miał) scharana vr6.
dlatego nie wiem czy 2.3 będzie mniej problematyczny od 2.8. poza tym vr5 tylko 20v, 10v niby nie jeździ.
co do rozwojowości - 1.8t są mega rozwojowe ale jeżeli dysponujemy większą gotówką to vr a najlepiej ten z r32 lepiej wyjdzie. najmocniejsze golfy są budowane właśnie na bazie r32. mamy na starcie 6 garów, dużą pojemność, cechy budowy VR, które niewątpliwie sa plusem przy turbo jak np krótki wał podparty w 7 miejscach. VR że jest takim dziwolągiem stwarza też dużo problemów jak kombinacje z długością kanałów ale już 2.8 z mk4 ma zmienną geometrię kolektora co dużo pomaga
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.