jakie powinny byc obroty 2.0 AGG 115 8V golf Mk3

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

jakie powinny byc obroty 2.0 AGG 115 8V golf Mk3

Postprzez djkrawiecc » 3 lis 2012, o 19:37

jakie powinny byc mniej wiecej obroty w tym silniku przy predkosci ok 100 km na/h.... ?? z gory dzieki za pomoc
djkrawiecc
djkrawiecc
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 13 lut 2011, o 14:57
Lokalizacja: Skarszewy

jakie powinny byc obroty 2.0 AGG 115 8V golf Mk3

 

Postprzez strzeliniasty » 3 lis 2012, o 21:38

djkrawiecc, mam ten sam silnik u mnie przy 100km.h mam tak na oko 2800
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez djkrawiecc » 4 lis 2012, o 12:48

dzieki wiec jezeli to u Cb jest norma to u mnie tez jest ok bo myslalem ze troche duzo.... powiedz jeszcze jakie srednie spalanie wychodzi??
djkrawiecc
djkrawiecc
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 13 lut 2011, o 14:57
Lokalizacja: Skarszewy

Postprzez trollu » 4 lis 2012, o 13:06

zależy gdzie i jak jeździsz, w trasie jakbyś wlekł się 80km/h to zejdziesz do 7 i niżej, przy szybkiej trasie do 9, jazda wokół komina też koło 9, miasto pow 10.
dlatego na 5b sa tak wysokie obroty bo GTI miały krótsze 4 i 5 biegi niż np 1.8, ja już kilka razy się złapałem na tym że szukam 6b albo 3 razy patrzę na prędkość, obroty i czy na pewno jest 5 bieg :lol:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez winiarsko » 4 lis 2012, o 21:10

no ja tez to zauwazyłem.. 110/120 i 3 tys obrotów;p a przy jakich obotach silnik spala najmniej ? znaczy sie chodzi mi o to ze np lepiej jest silnik krecic tak mniejwiecej do 3,5 tys i zmiana czy lepiej 2,5? ja wiem ze mozna jak sie chce ale chodzi mi o jak mniejmniejsze spalanie
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez strzeliniasty » 4 lis 2012, o 21:43

winiarsko, w poprzedniej firmie za to ze szef bral nowe sprintery diler mercedesa bral nas jako pracownikow klienta ktorzy beda jezdzic ich samochodami zorganizaowali nam kurs ecodrivingu

i jakos tak jezdze busem wg ich zalecen i golfem tak samo

nie mam okreslonej liczby obrotow zeby zmienic bieg wiadomo jak jedziesz z gorki lepiej zmienic nizej na wyzszy jak pod gorke to krecisz wyzej

powiem tak

rok temu jechalem nad morze trasa 600km i golfik mi spalil 7,5l gazu w tym roku wyszlo ciut wiecej bo 8,4 ale to wina sondy

do pracy obecnie dojezdzam 80km w jedna strone i na pelnym zbiorniku robie pelne dwa kolka czyli 320km (w te warunki jakie panuja za oknem)
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez djkrawiecc » 4 lis 2012, o 22:43

dzieki za info...
djkrawiecc
djkrawiecc
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 13 lut 2011, o 14:57
Lokalizacja: Skarszewy

Postprzez winiarsko » 4 lis 2012, o 22:43

kurde no to ja mam prawie 100 km mnie,j a gazu 31 l wchodzi, jaka ty masz butle ? raz wyszło mi jakos 10 litrów ale to jechałem praktycznie cały czas koło 70/80 na piatce przez teren niezabutowany i pare swiateł.. ale tak 70 procent miasto 30 trasa i wychodzi mi 220/230km.. czyli koło 13 litrów, a wcale go nie cisne tylko zmiany biegów staram sie robic ponizej 3 tys, hamuje silnikiem, a i tak taki wynik.. nie wiem czy takie powinno byc spalanie, ale gaz chodzi idealnie, zadnych falowan szarpniec itd. gorzej z jazda na benzynie, ale chyba to nie ma wpływu na spalanie gazu. i moze przydałoby sie juz wymienic parownik czy tam jakies filterki bo intalka ma juz 6 lat i nie wiem kiedy było cos wymieniane ostatnio ale tak jak mowie instalacja chodzi bez zarzutu wiec nie wiem czy warto robic cos przy tym.
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez trollu » 4 lis 2012, o 23:43

ja jeżdżąc po wiochach na MFA II mam spalanie trochę powyżej 9. teraz wracając do domu trasa 10km, 5 bieg do 2k na obrotomierzu, parę skrzyżowań. jak wjeżdżałem na podwórko na MFA I miałem 8.3 :hyhy: w tym tyg założyłem zimówki i spalanie zauważalnie poszło w dół bo sa węższe niż letnie. normalnie przy takiej trasie na letnich schodził w okolice 9. najmniej pali wg moich obserwacji na 5biegu trochę poniżej 2k
w czwartek jadę do łodzi więc trasa 150km w jedną stronę, zobaczymy ile weźmie. w tamtym tygodniu na trasie miałem trochę ponad 9 ale jazda dośc żwawa, koniec końców wyszło przeszło 10 rzeczywiste bo po 1h stałem w korku w obydwie strony. z drugiej strony MFA jakoś strasznie nie przekłamuje i raczej mu wierzę ale jak 2 czy 3 razy sprawdziłem wskazanie na kompie i na dystrybutorze to raz zawyżył o 0.4L a raz prawie litr
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez strzeliniasty » 5 lis 2012, o 01:52

winiarsko, duzo zalezy od techniki jazdy

jak to mowili na kursie " mozna jechac 100km/h z pedalem w podlodze a mozna jechac 100km/h lekko dotykajac pedalu gazu" i w ktorej opcji autko spali mniej??

jesli chcesz w MFA (o ile posiadasz) wlaczyc funkcje spalania chwilowego i jedz w trase osiagajac okreslona predkosc patrzysz na wskazania ile w danej chwili autko spala wtedy szukasz tego momentu delikatnie puszczajac pedal gazu ale zeby autko nie zwalnialo bo jak zacznie zwalniac to juz wogole gazu nie wciskasz a tak znajdziesz ten punkt gdzie lekko dotykasz gaz a autko jedzie z taka predkoscia jaka sobie wyznaczyles i wlasnie w tym momencie silnik spala najmniej paliwa :)


jesli masz gaz to powymieniaj swiece, przewody, kopulke, palec, filtr powietrza jedz do gazownikow na regulacje i powinnobyc lepiej
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez antonio » 5 lis 2012, o 08:41

zgodzę się z kolegą też jadąc na 5 szukałem 6 biegu czasem fakt 4 i 5 są krótsze dla tego jadąc 120km/h przy wyprzedzaniu nie trzeba redukowac wystarczy dodac lekko gazu a na szafce jest juz 140/h ale obrory są wysokie 4tys na min a MFA pokazuje 12l przy jezdzie 90km/h wswkazuje 8l ;-)
Avatar użytkownika
antonio
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 16:17
Lokalizacja: WPN/NSZ


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 7 gości