Witam. Zmienilem rozrzad (pasek i napinacz) i pompe wody tez bo lozyska na niej poszly do tego olej z filtrem. I nagle autko nie chce jechac jak powonno a w dodatku spalanie na poziomie 14 litrow..jezdze na benzynie. Czy to moze byc wina zle ustawionego zaplonu przy wymianie paska? Przed wimiana jezdzil normalnie a spalanie bylo na poziomie 9 litrow.
tak mozliwe ze dostaje za duzo benzyny i nie moze jej spalic i robi sie mul
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
mozliwe.na kazdym biegu do 2 tysiecy masakra nie chce sie rozpedzac wcale, powyzej 2 cos sie zaczyna dziac i dopiero tak od 3,5 tysiaca idzie ale to irytujace jest. jeszcze to spalanie...
trzeba by bylo rozrecic i dokladnie patrzyc na znaki niestety takie zabawy moga miec takie skutki a przy tych temp to tragedia. obstawiam ze rozrzad jest przestawiony i dlatego taki mul i tyle pije nie mogac jednoczesnie wejsc na obroty
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
no nic podjade gdzies zeby zobaczyli ten rozrzad. wymienial mi go teraz mechanik z firmy w ktorej pracuje ale on rozne rzeczy potrafi odstawic:) a ten jeden zabek potrafi niezle namieszac..