klekot po wymianie rozrzadu i oleju

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

klekot po wymianie rozrzadu i oleju

Postprzez kuracjusz » 10 lis 2008, o 15:06

pare dni temu wymienilem u mechanika kompletny rozrzad (pasek, napinacz, pompa), zmienilem tez olej (shell 15w40), od tego czasu przejechalem jakies 20-30km i teraz slysze ze silnik zaczol dziwnie pracowac, slychac taki rytmiczny klekot (w okolicach gdzie powietrze dochodzi do silnika) i mam wrazenie ze slychac tez jakies obcieranie z okolic paska (ale moze mi sie to wydaje), przed zmiania rozrzadu i paska silniczek chodzil cichutko, co sie moglo stac? <zalamka>

edit: dzwonilem do mechanika i on twierdzi ze to przez zmaiane oleju na inny (wczesniej byl mobil 15w40) i ze to moga byc popychacze hydrauliczne, myslicie ze ma racje ? ehhh

teraz najwazniejsze, co dalej robic ?
kuracjusz
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 20:03
Lokalizacja: Sosnowiec

klekot po wymianie rozrzadu i oleju

 

Postprzez jacek_dd » 10 lis 2008, o 20:13

Najprawdopodobniej źle ustawił rozrząd . Jeśli poprzednio jeździłeś na oleju otej samej lepkości to nic nie powinno się dziać.
jacek_dd
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 23:00
Lokalizacja: Miechów

Postprzez kuracjusz » 12 lis 2008, o 13:16

ale gdyby zle ustawil rozrzad to czy takie objawy nie powinny sie pojawic odrazu ? a tutaj pojawily sie po 3dniach i przejechaniu okolo 30km, silnik pracuje rowno, obroty nie faluja, tylko ten klekot, ehhh no poprostu zalamka...


edit:
bylem u mechanika, sprawdzil rozrzad - jest wszystko ok
ten dzwiek ktory ja nazwalem klekotem, jest niby cykaniem, a powodem jest wtryskiwacz !
zbieg okolicznosc ? czy moze wymiana filtra paliwa spowodowala to cykanie wtryskiwacza ?
kuracjusz
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 20:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez rogalkutno1 » 7 lis 2010, o 08:56

oj ja wróce o tematu mam podobmy przypadek, zaczął mi równierz klekotać wiec udałem sie spowrotem do mechanika, dało mu ie ustawił poprawnie rozrząd. a teraz mam inny problem piszczy cis jakby jakaś rolka albo pasek, zaznacze ze rolki i paski miałem wszystkie wymieniane na nowe :-/
Avatar użytkownika
rogalkutno1
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 10:22
Lokalizacja: kutno

Postprzez Matiuas » 7 lis 2010, o 10:10

może pasek od alternatora jest słabo naciągnięty a jeśli masz napinacz to może być do wymiany albo pasek od wspomagania.
napisz w jakiej sytuacji piszczy
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez rogalkutno1 » 7 lis 2010, o 10:20

przy niskich obrotach tak ok 900- 1500.
Avatar użytkownika
rogalkutno1
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 10:22
Lokalizacja: kutno

Postprzez Matiuas » 7 lis 2010, o 10:27

ja stawiam na pasek alternatora słabo naciągnięty, a jak masz napinacz to jest do wymiany
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez SotoM » 7 lis 2010, o 11:56

chłopaki nie robcie bałaganu - o swoich problemach piszcie tu http://www.golf3.pl/silniki-diesla-vf10.htm
nie mieszajcie diesla z benzyna
rogalkutno1, zdejmij pasek klinowy jeden i drugi - odpal silnik i zobacz czy dzwiek który cie załamuje bedzie dalej wystepował. jesli nie sporawdz rolke, napinacz , podzespoły
moze kwestia wymiany samego paska.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez rogalkutno1 » 7 lis 2010, o 14:28

jest juz ok mechanik słabo pasek naciągnoł.
Avatar użytkownika
rogalkutno1
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 10:22
Lokalizacja: kutno


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 37 gości