kody błedów silnika a falujące obroty

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

kody błedów silnika a falujące obroty

Postprzez coooler1984 » 1 sie 2008, o 22:06

witam!!! golf 1,4 96 rok aex, podlaczylem go do kompa i wyszly mi nastepujące bledy: 00625 - Vehicle Speed Signal
27-00 - Implausible Signal
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
07-10 - Signal too Low - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
03-10 - No Signal - Intermittent
i dodam ze walcze z falujacymi obrotami i w tym celu to zrobilem zeby sie tego pozbyc?? jeden bład jest zwiazany z lambdą czy ona jest juz do wymiany jezeli pojawia sie bład?? co z tym zrobic jeszcze dodam ze jak silnik pracowal i byl podlaczony do kompa to odczyt z lambdy jednego parametru byl bliski 1 co koles mowil ze jak lambda ma taki odczyt nawet przy zmianie obrotow to ma tryb awaryjny ciągle?? kto pomoze??
coooler1984
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 10:27
Lokalizacja: szczecin

kody błedów silnika a falujące obroty

 

Postprzez SotoM » 1 sie 2008, o 22:41

jak faluje na obrotach to patrzyłeś czy czasem nie jest walnieta podstawa mono wtrysku lub uszczelka kolektora ssącego?? weź odrdzewiacz czy coś i psikaj na te złacza tych częsci na odpalonym silniku i patrz jaka bedzie reakcja pracy silnika czy w tym momencie zacznie sie dławic czy równij pracować...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez przemo » 1 sie 2008, o 23:04

a wiec bład 00625 to sygnał predkosci pojazdu
00519 czujnikcisnienia w kolektorze dolotowym
00525 sonda lambda
a powiedz coooler1984 czy te błedy ci sie kasuja?
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA

Postprzez veronx » 2 sie 2008, o 07:25

u mnie falujące obroty pokonalem dopiero po wymianie uszczelki kolektora no i silniczka krokowego , u mnie lambda jest wycięta i wstawiona jest strumienica , pozdrawiam
Avatar użytkownika
veronx
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 22:25
Lokalizacja: PL

Postprzez coooler1984 » 2 sie 2008, o 08:44

Sprawa wyglada tak ze usunalem te błedy i jak odpalilem silnik i chwile pochodzil i wyłączylem to nie pojawily sie ale nie wiem nie jezdzilme nim moze po jakiejs przejazdzczce sie ppjawia znowu, ale qrde co z tym niskim cisnieniem w kolektorze dolotowym co mi wplywa na to ze on przygasa to niskie cisnienie i dlaczego mu sie pojawil taki blad czy ta lambda?? powiem tak jak jakis czas temu wylrecilem cala przepustnice i wyczyscilem to pochodzil z tyd dobrze a potem znowu!! a i wyczuwam ze niaczej obroty wariuja na nagrzanym silniku a inaczej np przy 70 stopniach
coooler1984
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 10:27
Lokalizacja: szczecin

Postprzez KristoF » 2 sie 2008, o 15:30

moja rada,
zainwestuj w porządny odrdzewiacz jakić cx albo wd.Psiknij nim do wnętrza styków(nie psikaj po górze bo to nic nie da musisz rozpiąć złącza i psiknąć do środka:))Błędy mogą wyskakiwać przez to ze masz zły styk na złączach.Sprawdź czy działa styk biegu jałowego czy sie zwiera jak trzeba(nie pamętam który to styk).Jka to nie pomoże to sprawdź czy masz wszystkie uszczelki od przepustnicy i kolektora szczelne.Może sie uszkodziła któraś przy demontarzu przepustnicy albo kolektor ssący jest nieszczelny,jest plastikowy.Zrób jeszcze adaptację przepustnicy na kompie i...to chyba wszystko, miłego :-)

[ Dodano: 2008-08-03, 15:02 ]
Przekopałem tabele kodów błędów VAG:
1)00625 sygnał prędkości własnej pojazdu;nieprawdopodobny sygnał sprawdź przewody,
2)00519 czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym;niska wartośc sygnału
więc albo czujnik(mało prawdopodobne) albo uszczelki do wymiany bo dostaje lewe powietrze,
3)00525 sonda lambda podgrzewana lub jej obwód niskie napięcie czyli sprawdź złącze.
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez coooler1984 » 4 sie 2008, o 10:53

Dobra dzieki za rady!!! Ide obcykać to dzisiaj mam nadzieje ze cos pomoże:P napisze co i jak:PPOZDRAWIAM

[ Dodano: 2008-08-04, 20:02 ]
dobra!! caly dzien walczylme z tym i lipka ogolnie!! podłaczylem jeszcze raz pod kompa błedów nie bylo tych co wczesniej!! mechanik ogladal sprawdzal czy nie ma przedmuchow i nic nie znalazl!!sprawdzal mi sonde czy dziala i dziala poprawnie!! wiec nie wiem widze ze przegralem:( a i jeszcze jedno czy w tego typu golfie jest cos takiego jak silniczke krokowy?? wiem ze jest potencjometr przepustnicy ale procz tego?? bo jeden z przewodow odchodzacych od przepustnicy dochodzi do czegos takiego w ksztalcie zaworka jakies i tam podchodzi kostka ale dokladnie to nie wiem:P szukam fachowca co ma taki silnik dokladnie :P
coooler1984
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 10:27
Lokalizacja: szczecin

Postprzez KristoF » 5 sie 2008, o 11:48

no teraz piszesz o elektrozaworze pochłaniacza par paliwa.Może to jest odpowiednia droga bo jak sie odepnie ten wężyk to obroty szaleją jak cholera :-)
Silnik sie tak dławi jakby miał zgasnąć i stąd błąd o niskim ciśnieniu...a może odepnij ten wężyk przy przepustnicy i zatkaj wlot czymś i zobacz jak na to zareaguje silnik.Ogólnie to ten elektrozawór otwiera sie dopiero po nagrzaniu silnika,takie cykanie.
A co do regulatora biegu jałowego(tzw silnik krokowy) to oczywiście że jest.
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez coooler1984 » 6 sie 2008, o 19:42

własnie to zrobiłem i zatkalem go i jest lepiej ale jeszcze przygasa!! ale fakt jest róznica a ten drugi węzyk co idzie od serwo jak wciskam hamulec to lekko obroty drgna w dół to moze tam byc cos:P a gdzie jest ten silniczek krokowy??
coooler1984
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 10:27
Lokalizacja: szczecin

Postprzez KristoF » 6 sie 2008, o 21:43

jak zdejmiesz obudowe filtra powietrza to jest zlewej strony ale to nie jego wina daj mu spokój.tymbardziej ze żeby sie do niego dobrac to trzeba mieć specjalne klucze.
Co do wspomagania hamulców to tez może być problem czy wężyk jest szczelny bo łączy sie z kolektorem ssącym, albo sama puszka...
A zatkałeś wężyk czy wlot do przepustnicy?
I sprawdź resztę obwodu pochłaniacza par paliwa(wężyk elektrozawór kolejny wężyk i sam zbiornik-znajdziesz bez problemu) ;-)
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała


- - - tempranillo wino



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 37 gości