Kolejny duży problem

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Kolejny duży problem

Postprzez GranuL » 19 maja 2008, o 18:24

Mam problem z silnikiem konkretnie jadę sobie jadę a nagle jak dam na luzik to me auto zamiast zmniejszyć obroty do nieco niżej niż 1000 i stać równo daje obrotów na 1800-2000 ;/. Gdy stoję na światłach np. jest tak samo w momencie kiedy musnę pedał gazu tak by lekko naprawdę leciutko auto podgazowało to obroty sie normalizują w miarę. I takie problemy męczą mnie dopóki auto sie nie rozgrzeje. Jak już jest rozgrzane to zachowuje się powiem szczerze normalnie.Dziś jednak doszedł kolejny problem gdyż przy zmianie biegu z 2 na 3 a czasem na 4 auto nie chce przyspieszać muli go jakby odcięło gaz wciskam do oporu gazu i pupa trzeba kilka razy szybko powciskać to mi załapie wtedy i jedzie. A jak chce szybko ruszyć i załóżmy chce go kręcić powyżej 2300obrotów to czasem obroty rosną dalej a auto jedzie na luzie. Nie mam pojęcie co to może być gdyż silnik miałem robiony. Silnik krokokwy wymieniony + cewka nowa kable te od cewki do świec + świece nowe Wymienione płyny wszystkie uszczelkę pod głowica i ktoś ją *** wymienił i lekko wycieka silnik niby wyczyszczony cały był i nie mam pojęcia. Więc zanim pojadę do warsztatu to może tu mi ktoś pomoże zanim zacznę wydawać pieniądze na mechaników.
Avatar użytkownika
GranuL
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 7 lis 2007, o 00:53
Lokalizacja: Elbląg

Kolejny duży problem

 

Postprzez Adek19 » 19 maja 2008, o 18:53

a zaraz powymianie siliczka krokowego tak się działo czy było dobrze ??
Avatar użytkownika
Adek19
Members
 
Posty: 1240
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 19:38
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez GranuL » 19 maja 2008, o 22:00

Tak działo się po wymianie bo wcześniej miałem silnik krokowy boscha i gasł mi na niskich obrotach straszne miałem problemy.Kupiłem z allegro jakiś substytut i niby było ok aż do teraz. Myślisz, że to silnik krokowy? :-D
Avatar użytkownika
GranuL
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 7 lis 2007, o 00:53
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Adek19 » 20 maja 2008, o 06:06

możliwe ze to znowó silniczek krokowy bo z opini te silniczki krokowe z allegro za 160zł raz działają a raz nie a robiłeś po wymianie silinczka reset kompa czyli odłaczałeś kleme od akum?
Avatar użytkownika
Adek19
Members
 
Posty: 1240
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 19:38
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez GranuL » 20 maja 2008, o 11:14

Tak kilka razy bo to w zimę było i strasznie mi akumulator padał więc na noc odłączałem klemy od akumulatora żebym nie miał problemu z odpaleniem. To jeśli ten silnik krokowy to znaczy, że będę musiał nowy kupić oryginalny? Bo ja mam oryginalny swój stary jeszcze Boscha i coś mówili, mi że można je naprawiać komputerem jakoś tam coś z likwidacją błędów to może w razie co skorzystać z tego starego silniczka? I mam pytanie czy na diagnostykę jak zajadę to mi po podłączeniu do tego ich kompa wykryją wady silnika, przyczyny czy to jest takie pi razy drzwi. Kumple mówią, że i tak by sprawdzić co się zepsuło to mechanik musi pogrzebać a podłączanie do kompa to tylko wyłudzanie pieniędzy. Co Ty o tym myślisz? :-(
Avatar użytkownika
GranuL
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 7 lis 2007, o 00:53
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Adek19 » 20 maja 2008, o 15:57

nie prawda co kolega ci mówił podjedz do kogoś na kompa i wykryje bład i bedziesz pewny na 100% ja tak sprawdzałem dla pewności i wykryło umnie ze to silniczek krokowy wymieniłem i do tej pory jest ok
Avatar użytkownika
Adek19
Members
 
Posty: 1240
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 19:38
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez pawel_ns » 20 maja 2008, o 16:02

GranuL napisał(a):a podłączanie do kompa to tylko wyłudzanie pieniędzy.


oj z tym sie nie zgodze... jest tak jak napisal kolega wyzej... podjedz pod komputer, zaplacisz moze z 40 zl ale bedziesz wiedzial duzo wiecej na temat autka ;) jezeli wykryje Ci bledy to zawsze na forum mozesz znalezc co one oznaczaja
MOJE BYŁE MK3
AHF+ ..::TDI POWER::..
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez GranuL » 20 maja 2008, o 21:40

Dziękuję chłopaki naprawdę :) Tak zrobię :) I właśnie dlatego Kocham te forum dam znać po wizycie u mechanika co i jak ;-)
Avatar użytkownika
GranuL
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 7 lis 2007, o 00:53
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez tuńczyk » 23 maja 2008, o 10:58

Witam..czasu już trochę minęło..więc zapytam czy problem udało się rozwiązać? Bo u mnie wymiana silnika krokowego nic nie dala.. dalej jak jest zimny to sobie obroty robią co chcą i muszę go lekko przygazować żeby wrócił do normy..
tyle że czasem to muszę go do 4tys obrotów przygazować..
Pozdrawiam..
Tuńczyk
tuńczyk
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16 kwi 2008, o 20:00
Lokalizacja: Poznań

Postprzez GranuL » 23 maja 2008, o 12:38

Witam witam w poniedziałek na warsztat jadę i się dowiem bo muszę kasę odebrać i wtedy ci powiem i tez się boję już tego wszystkiego ale zobaczymy i odpisze jak tylko szybko sie da :roll:
Avatar użytkownika
GranuL
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 7 lis 2007, o 00:53
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Adek19 » 23 maja 2008, o 13:57

kolego tuńczyk a po wymianie silniczka robiłeś reset kompa?? i jaki kupowałeś silniczek orginał czy podrube??
Avatar użytkownika
Adek19
Members
 
Posty: 1240
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 19:38
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez GranuL » 3 cze 2008, o 19:13

Panowie po wizycie u elektryka padła opinia jednoznaczna - wina silnika krokowego nie kupujcie tanich podróbek bo nie działają a jak już to przez jakiś czas. Niestety koszt mojego silnika krokowego czyli 6-cio pinowego BOSCHa wynosi 650zł czyli prawie fajne aluski hehe :-D . Mam stary silnik krokowy i okazało się, że nie jest najgorszy i jakoś sobie radzi jeszcze. Także winą mych problemów był silnik krokowy :zly:
Avatar użytkownika
GranuL
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 7 lis 2007, o 00:53
Lokalizacja: Elbląg

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości