konieczny swap

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

konieczny swap

Postprzez bleky99 » 25 lut 2008, o 20:16

odebrałem dzis autko od mechaniora po wymianie uszczelki pod głowice jest ok ale zmartwiłem sie jak powiedział mi ze na zeliwnym bloku silnika sa 2 wzery (fakt faktem nieduze) sprawdził kompresje i wogle motor ok jest i powiedział ze jezdzic dalej spokojnie moge ale jak bym chcial autko dla siebie na dłuzej to konieczny jest swap silnika bo nieopłaca sie tych wzerów robic .silnik 18 moge bez wiekszych problemów wsadzic tak mysle co robić???
Avatar użytkownika
bleky99
Badacz tematu
 
Posty: 206
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 23:52
Lokalizacja: warszawa

konieczny swap

 

Postprzez prezesik » 25 lut 2008, o 20:55

na razie jeździj, jak ma wyjść to wyjdzie z czasem
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez K@mil » 25 lut 2008, o 21:26

jezdzic jezdzic i jeszcze raz jezdzic :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Grzech GD » 24 maja 2009, o 15:11

do bleky99 jezeli jestes zainteresowany mam silnik 1,8 ACC 90 KM po remoncie mowie o bloku i głowicy co do ceny mozemy sie dogaddac zpozdro
Grzech GD
Grzech GD
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 13:33
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Piotr Bąk » 26 maja 2009, o 22:46

Osobiście odradzam zmiane na wiekszy bo za duzo roboty. Duzo wiecej niz tylko samo przełożenie motorku. Jeżeli musiał bedziesz juz przekładac to raczej 1.8 ( są 2 rodzaje 75 i 90 KM). Jeżeli chcesz cos mocniejszego to lepiej kupić już gotowego golfa. MOże mało sentymentalne to ale taka prawda
Jak jest sprawunia to walić na gadu
Piotr Bąk
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 10:41
Lokalizacja: Tomaszów

Postprzez Grzech GD » 29 maja 2009, o 15:17

moze ktos sie wypowie na temat swapa z 1.8 75 km na 1.8 g60 pozdr
Grzech GD
Grzech GD
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 13:33
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez strzeliniasty » 29 maja 2009, o 15:23

kazda zmiana silnika na mocniejszy niesie za soba koniecznosc wymiany niektorych czesci np: skrzyni biegow, przegubow, polosi itp itd
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Imper » 30 maja 2009, o 09:48

Grzech GD, ponoc wieksozsc pasuje P & P ale ten kompresor :-/ nowka kosztuje 5000zl a remont wcale nie jest tanszy
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Grzech GD » 2 cze 2009, o 23:40

panowie co do czesci mam wszytko bo mam jezdzace coorado o dostaje dosłownie wszytko co potrzebne (cale auto oprucz karoseri ) silniczek jak pisalem 1,8 G60 200km :) schamowane kompresor dmucha jak tornado :P ale wracajac to płety chodzi mi o to czy jest duzo rzezby itp czy pasuje wuzek czy jest problem z zamontowaniem pompy bo tam sprzegło jest hudrauliczne i ma abs i takie tam czkeam na jakies konkrety
Grzech GD
Grzech GD
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 13:33
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez fojermon » 4 cze 2009, o 16:49

Ja zminialem z 1.4 na 2.8 vr6... roboty troszeczke jest...ale efekt koncowy to juz inna bajka :) sam silnik pasowal bez problemowo. z zamontowaniem pompki do sprzegla troszeczke dubania... ale ogulnie wszystko prosto poszlo...
Endrju...
Avatar użytkownika
fojermon
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 13:09
Lokalizacja: Rybnik okolice...

Postprzez Grzech GD » 4 cze 2009, o 20:25

o i juz jakies nokkrety fojermon a co do pompki mogłbys mi cos blizej opisac jaka masz pompke itp moze jakis kontakt gg 6167968 czekam na inne wskazowki pozdrawiam
Grzech GD
Grzech GD
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 13:33
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Imper » 6 cze 2009, o 21:11

Grzech GD, z tego co wyczytalem ( sam chcialem taki manewr wykonac) silnik pasuje P&P bez przerabiania niczego... nad ukladem hamulocwym wiadmo trzeba troche popracowac tyle na ten temat
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości

cron