Knight Rider napisał(a):Dobra to teraz jak silnik wystygł wiec sprawdziłem sobie poziom oleju ku mojemu zdziwieniu zrobiło się go teraz w połowie wskaźnika na bagnecie gdzie przed jazda było minimalnie ponad maks. Uruchomiłem jednostkę i teraz nic się nie dzieje nie zapala się kontrolka od ciśnienia oleju. Najlepsze jest to ze nigdy mi oleju nie ubywało w silniku tak samo jednostka jest sucha jak pieprz nie mam nigdzie wycieków.
Wycieków możesz nie mieć , a oleju może ubywać na 2 mi znane sposoby . 1 to jak go pogoniłeś poszły przez pierścienie uszczelniające tłoka (i tu błachostka jak go miałeś za dużo to ciśnienie w komoże wału wzrasta i olej wyrzuci odmą lub pierścieniem)
2. to uszczelniacze zaworów. Co do kontrolki ... nie wiem jaki olej masz zalany , ale sprawdź ciśnienie jak kolega pisał . To że teraz nie świeci może być że olej jest jeszcze zimny i ma swoją gęstość (jeżeli to minerał lub półsyntetyk) i ma swoje właściwości.Jeżeli upewnisz się na teście ciepłego silnika z ciśnieniem i bedzie ono prawidłowe to prawdopodobnie czujnik niskiego ciśnienia masz padnięty i finał. To narazie tyle