Kontrolka ojelu i jego poziom

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Kontrolka ojelu i jego poziom

Postprzez szulzykk » 14 gru 2008, o 22:10

Witam wszystkich :) Sluchajcie dzisiaj sie wybralem do Szczecina i mnie poprostu zamorowalo. Jade sobie i jade ok 110km/h i nagle straszny brzdek i kontrolka oleju mryga ! Mysle kurde jest zle wiec od razu zjechalem na pobocze i sprawdzilem na MFA temp oleju a tam 106*C !!! :-x Damm it sobie mysle wiec nawiew na maxa ( nie dawno wymienilem nagrzewnice i mam od Porshe 911 :mrgreen: ) zeby temp troszq spadla, po ok 10km znowu to samo. Jesli chodzi o olej to mam naprawde sporo ponad max poniewaz niedawno mi mechanik pokazal ze na bagnecie go nie ma :shock: Wiec wlalem 4l 15W40, fura troszq pochodzila, sprawdzam olej a tam od !@#$% pelno oleju. Co ciekawe wracajac ze Szczecina przedmuchalem wszystkie czujniki temp. i jechalem znowu ok 110km/h i temp skakala od 94 do 98*C a doszla do 100*C jak naprawde przytentegowalem pod gorke ale zadna kontrolka sie nie wlaczyla. Jutro mam zamiar ten olej spuscic tak do max ... jak myslicie czy tak wysoki stan oleju mogl byc tego przyczyna ? Wycieku chlodziwa nie mam - wymieniona nagrzewnica , obudowa termostatu. :-)
Avatar użytkownika
szulzykk
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4 kwi 2008, o 20:05
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Kontrolka ojelu i jego poziom

 

Postprzez rumbo » 14 gru 2008, o 22:16

miałem podobną sytuacje... u mnie niestety była wywalona uszczelka pod głowicą oraz pęknięta głowica. Poziom oleju raczej nic nie będzie miał nic z tym związanego możesz jeszcze sprawdzić poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym i sprawdź czy gdzieś Ci nie wycieka
dupowóz VW GOLF III, tatowoz Opel Vectra B
Mój Golfik -->http://www.golf3.pl/topics2/rumbo-moj-golf-18-gl-vt12505.htm
NOWE FOTKI strona 1 DUŻO ZDJĘĆ ostatnia aktualizacja zdjęć 7.08.2009
Avatar użytkownika
rumbo
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 21:32
Lokalizacja: Chojna

Postprzez szulzykk » 14 gru 2008, o 22:32

Plyn nie wycieka bo stan jest taki sam, wymienilem nagrzewnica ktora poprostu byla juz zgnita i tam tracilem wode ;/ Uszczelka jest ok, bo silnik by zupelnie inaczej chodzil, fakt na benzynie na poczatku szarpie i dziwnie pulsuje ale to raczej wina silniczka krokowego ( nie mam czasu i pieniedzy na jego wymiane ). Dzieki za odp.
Avatar użytkownika
szulzykk
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4 kwi 2008, o 20:05
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości