Kontrolka oleju, gdzie jakie czujniki?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez darkmen21 » 31 gru 2009, o 17:30

marcinkoz2910 napisał(a):usterki się usuwa a nie maskuje
pewnie tak,ale do poniedzialku mozna oszalec z tym pikaniem.

SotoM napisał(a):no prosze cie o czym my rozmawiamy. kiedy to było...?? to teraz ty kup i wymień czujnik.... 20zł mozesz straci dla znalezienia diagnozy. lepiej zrobic to niz rzuci mechanikowi 200zł aby zwalił miske i nic nie znalazł...
i do tego wymienił dobre czesci na nowe. a problem by sie okaqzał przez czujnik nie oryginalny który załozył kiedyś mechanik nie za twojej kadencji....
Tak czy owak jade do zaprzyjanionego mechanika, niestety dopiero w poniedzialek...
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

 

Postprzez SotoM » 31 gru 2009, o 17:44

to narazie zrób sobie kabelek z płaską wsuwką i oczkiem podłącz go do masy i juz ci nie bedzie pipa c...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez darkmen21 » 7 sty 2010, o 10:19

Wczoraj byłem u mechanika, zmierzył cisnienie i wyszło ok,ale dalej piszczy skubaniec.Mechanik kazał mi wymienic czujnik przepływu oleju(biały)na filtrze,zrobie to i dam znac...
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez adrian5 » 7 sty 2010, o 10:56

darkmen21 napisał(a):Wczoraj byłem u mechanika, zmierzył cisnienie i wyszło ok,ale dalej piszczy skubaniec.Mechanik kazał mi wymienic czujnik przepływu oleju(biały)na filtrze,zrobie to i dam znac...

Tylko ciśnienie należy mierzyć w momencie kiedy kontrolka się włącza. Mam nadzieje, że było mierzone w ten sposób.
VW Golf, CL Europe, 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.
adrian5
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 3 gru 2009, o 20:03
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez darkmen21 » 7 sty 2010, o 15:30

No myślę ze koles to zrobił jak trzeba, mowilem mu dlaczego chce zmierzyc kompresje,wiec mysle ze wie jak to sie robi, skoro jest mechanikiem, jedynym nie sciemniajacym w regionie jakiego znam :-)

wymienie dzis oba czujniki jeszcze raz i zobaczymy co bedzie :cwaniak:

[ Dodano: 2010-01-07, 16:20 ]
Ok, wymieniłem dwa czujniki i ales klar 8-) nic nie piska i smigam po cichu,hehe,dziekuje za pomoc Panowie :ok:
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez klo » 8 lut 2010, o 13:06

Witam, piszę w sprawie kontrolki oleju. Mam taki sam objaw, po rozgrzeniu kontrolka się zapala i piszczy po kilku sek przestaje. Rozwiązałeś ten problem? Jeśli tak napisz co mam zrobic? czy wymiana czujników pomogła. Z góry wielkie DZIĘKI. Pozdro.
klo
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 25 maja 2008, o 22:02
Lokalizacja: Wawa

Postprzez darkmen21 » 8 lut 2010, o 14:43

klo, Powiem Ci tak, wymień te dwa czujniki i zobacz, jak dalej bedzie piszczeć to jedziesz na test kompresji.

Problem myślałem że rozwiązałem,ale myliłem się, po wymianie czujników czasem zapiszczy ale nie tak czesto jak wczesniej i wystarczy juz przegazowac do 2100, a nie jak wczesniej do 3500. JA zamiezrzam kupić jeszcze raz te czujniki w serwisie VW zeby miec pewność ze dobre kupie i dam cynk.
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez ggiibboonn » 8 lut 2010, o 16:04

mi tez piszczala ale po przegazowaniu przestawalo wiec jakos z tym jezdzilem,ale po pewnym czasie zaczelo jakby rwac silnikiem ,wymienilem czujniki kable od swiec i dalej bylo ale niewiedzialem o co kaman....dodam ze kompresja wyszla dobra i okazalo sie ze to silniczek krokowy i niewiem czy wyciagam dobry wniosek ze jedno moze byc nastepstwem drugiego ?? bo wymienilem silniczek i mi juz ani nierwie ani nie piszczy , hehe
ggiibboonn
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:29
Lokalizacja: dąbrowa Górnicza

Postprzez darkmen21 » 8 lut 2010, o 18:08

oo, powiem ci ciekawe, ale nie sadze zeby złe cisnienie oleju miało wpływ na powietrze dolotowe do komory spalania.Niech może wypowiedzą się znawcy...
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez klo » 10 lut 2010, o 12:48

Wymieniłem czujnik, niestety w dalszym ciągu kontrolka na chwilę zapala się i brzęczy! co teraz robić? Słyszałem że to może być też urwana płetwa w pompie oleju! kłopot z kontrolką występuje tylko podczas jazdy. Może olej przez uszkodzoną płetwe (która ma temu zapobiegać) przelewa się w misce olejowej i stąd te "skoki" ciśnienia?
klo
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 25 maja 2008, o 22:02
Lokalizacja: Wawa

Postprzez darkmen21 » 18 lut 2010, o 20:04

klo, nie chce cie martiw,ale dzisiaj odebralem auto od mechanika i co sie okazało??panweki i pompa oleju do wymiany, dzisiaj odebrałem i koszt 700zł lepiej to sprawdz
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez klo » 19 lut 2010, o 08:59

Eh, u mnie silnik chodzi cichuteńko, a od dwóch dni lampka nie miga i nie brzęczy! Może to wpływy... atmosweryczne? Sam już nie wiem co o tym myśleć.
klo
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 25 maja 2008, o 22:02
Lokalizacja: Wawa

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości