Kontrolka oleju, gdzie jakie czujniki?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Kontrolka oleju, gdzie jakie czujniki?

Postprzez darkmen21 » 21 gru 2009, o 12:42

Problem dotyczy kontrolki oleju. Po zapaleniu jest wszystko ok, pali w mrozy na dotyk, ale jak jade juz okolo 25 minut to załącza sie te badziewie i piszczy, jak przegazuje na luzie to jest znow spokoj, za jakis czzs znow i tak caly czas. Mam wymienione czujniki te od oleju, nie ma także ubytków oleju,ale zalany jest LOTOS 15W/40.

Czytałem ze to moze byc czujnik zapchany cy cus,ale jak został wymieniony to czy jest to możliwe aby np. filtr oleju sie juz zasyfił?? Czy wogole olej zmienic, bo ten lotos wlewał poprzedni własciciel, grrrrr :evil:

[ Dodano: 2009-12-21, 11:45 ]
dodam jeszcze ze na analizie spalin wyszło super, samochód jezdzi idealnie, obroty nie faluja, silnik chodzi ładnie
Ostatnio edytowano 11 sie 2010, o 08:57 przez darkmen21, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Kontrolka oleju, gdzie jakie czujniki?

 

Postprzez e2 » 21 gru 2009, o 12:45

jaki masz przebieg? bo oleje lotosu to ogólnie jest lipa :(. Ja miałem 15w40 u siebie w dieslu i zmieniłem na motula 10w40, teraz na mobila super s td także 10w40 no i kwestia tego, że przy wymianie oleju powinien być wymieniony filtr. Może już za dlugo na nim jeździsz?
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez K@mil » 21 gru 2009, o 12:45

spradz czy nie wyskakuje ci na liczniku po przekreceniu na zaplon Inspekcja

http://www.golf3.pl/-vt7752.htm#56082
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez darkmen21 » 21 gru 2009, o 12:55

Po przekręceniu mam INOO wiec chyba wyłączone te inspekcje.
e2, przebieg mam 208 tyś., koles ten olej wymianiał stosunkowo nie dawno jakies moze max 6 tys.km temu,no ale ten olej no masakra.

Boje sie tylko zeby to nie były jakies wiesci o agoni silnika
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez K@mil » 21 gru 2009, o 13:05

wez zrob jeszcze te 3tysiace i wlej sobie Mobilka albo 10w jak nie masz wycieków i nie bierze Ci oleju duzo, albo 15w roznica w kwocie od Lotosa to 4zł :)
a Lotos to woda :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Pascal » 21 gru 2009, o 13:09

A ja tak z innej beczki zapytam odpinałeś kostki od licznika?
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez darkmen21 » 21 gru 2009, o 13:09

wycieków nie ma właśnie, zatem wymienie na mobila 10W

[ Dodano: 2009-12-21, 12:10 ]
Pascal, nie odpinałem jeszcze

[ Dodano: 2009-12-21, 15:14 ]
K@mil, Jestem slepy, wyskakuje inspekcja INO2, probowałem to wylaczyc,ale przycisk x nic nmi nie robi jak go wciskam :-/
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez marcinkoz2910 » 21 gru 2009, o 21:32

Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez ggiibboonn » 22 gru 2009, o 16:08

mam ta sama kwestie , wymienilem czujniki , olej , filtr i piszczy dalej ,moze zadziej ale piszczy :/ moze to ta inspekcja co wyskakuje IN00
ggiibboonn
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:29
Lokalizacja: dąbrowa Górnicza

Postprzez darkmen21 » 22 gru 2009, o 17:34

Czytałwem to powyżej nawet se wydrukowałem,ale ja po załączeniu zapłonu trzymam ten przycisk x i wielkie g, nie wyskakuje mi OIL, za to moge sobie zmieniac parametry inspekcji.Nie wiem czemu nie moge wykasować tego shitu, w poprzednim G3 mogłem :-/



ggiibboonn, masz inspekcje wyłączoną
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez PabloSBT » 22 gru 2009, o 21:14

darkmen21 napisał(a):Czytałwem to powyżej nawet se wydrukowałem,ale ja po załączeniu zapłonu trzymam ten przycisk x i wielkie g, nie wyskakuje mi OIL, za to moge sobie zmieniac parametry inspekcji.Nie wiem czemu nie moge wykasować tego shitu, w poprzednim G3 mogłem :-/



ggiibboonn, masz inspekcje wyłączoną

Jak ci wyskakuje OIL to wciśnij x czyli ten przyciksk którym sie przestawia godzine w zegagku pojawi ci sie IN01 a jak jeszcze raz naciśniejsz to pojawi sie IN02 :) ja też to mialem i skasowałem
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez adrian5 » 25 gru 2009, o 02:28

Co drugi Golf ma ten problem, ten temat był poruszany już z milion razy na wszystkich forach gdzie była mowa o Golfie III. Powodów też może być mnóstwo. Ja leje tylko oleje Shell Helix 10W-40 i Castrol 10W-40, filtry oryginalne z ASO. Piszczy już od 3 lat, a auto dziala idealnie. Czujnik można odłączyć przypinając do masy, ale ostatnio przestało mi piszczeć jak założyłem uszczelkę pod korek oleju- której nie miałem- niewiadomo dlaczego, ale jeszcze nie mogę na 100% powiedzieć, że to było powodem, ale jest znaczna szansa, za kilka dni powinienem być pewny czy to było to.

[ Dodano: 2009-12-25, 01:30 ]
darkmen21 napisał(a):Czytałwem to powyżej nawet se wydrukowałem,ale ja po załączeniu zapłonu trzymam ten przycisk x i wielkie g, nie wyskakuje mi OIL, za to moge sobie zmieniac parametry inspekcji.Nie wiem czemu nie moge wykasować tego shitu, w poprzednim G3 mogłem :-/



ggiibboonn, masz inspekcje wyłączoną


Masz przycisnąć przycisk i trzymając go cały czas wyłączyć zapłon, a nie nacisnać przycisk i puścić i wtedy wyłączyć zapłon.

POZATYM: Inspekcja nie ma nic wspólnego z kontrolką oleju! Inspekcja to zwykły przypominacz o przeglądach nie ma nic do pracy silnika itp. To tak jakbyś sobie ustawił w komórce alarm w kalendarzu.
VW Golf, CL Europe, 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.
adrian5
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 3 gru 2009, o 20:03
Lokalizacja: pomorskie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 15 gości