przez darkmen21 » 20 cze 2011, o 08:16
Pierwsze co to kontrola oleju-poziomu, potem sprawdzić cisnienie oleju, jak dalej piszczy to wymiana czujników-polecam te z ASO(żeby miec pewność),jak będzie dalej piszczeć, przy okazaniu się że cisnienie w norme to sprawa elektryki, zmiana licznika-mało prawdopodobne-ale może, sprawdzenie przewodów do czujników.
Zazwyczaj to pierdoła jakaś, mi to piszczało to niekompetenty {cenzura} wymienił mi pompę i panewki, pytam go czy zmierzył cis.-a on na to "nie bo to na bank pompa a panewki przy okazji zrobi", po odebraniu auta dalej to piszczalo... Wymeiniłem czujniki nie ori to dalej piszczało(po 2 tygodniowej przerwie), potem wymineilm na ori to piszczało rzadziej przy nizszych orotach, wyczytałem o wymianie licznika-strata czasu, i co?byłem w 2 trasach po okoo 2 tysiace km i już nie piszczy od ponad roku-przestało samo i do dzis nie wiem co bylo tego przyczyną.
Ja skończyłem na remoncie dołu silnika wydałem kasę jak na swap , a rezultat taki, że po wymianie pompy auto bierze mi olej(może to zbieg okolicznosci)i pogorszony stan moich nerwów...
Ale moja rada taka zacznij od najprostszych rzeczy, bo po co wpierniczac sie w koszty...