KRUCIEC PRZY TERMOSTACIE JAK USZCZELNIC

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

KRUCIEC PRZY TERMOSTACIE JAK USZCZELNIC

Postprzez k-m-r1 » 5 lis 2009, o 18:03

od jakiegos czasu sączyłą sie woda miedzy krucciem gdzie jest termostat i wszystkie werze przychodzą a blokiem silnika jest tam taka uszczelka którtą chce wymienic a niemoge dostac nigdzie
nie wiem czy to był zwykły oring czy specjalna ale nie moge tego dostasc nigdzie w sklepach

jeden gosciu powiedziałżę cały kruciec za 160 zł plus termostat 50 ale to zdzierca i chciałem dowiedziec sie czy ma cos takiego drugi zamówił mi nawet ale nie tą tylko tam gdzie termostat sie rozbiera ... w trzecim ostatnim sklepie motoryzacyjnym nie było wienc podeptałęm do mechanicznego z pytaniem o oringi pokazałem a facet pyta czy to vw bo jak tak to on dorabiał kilkanaście ale nie zdało egzaminu i woda wyciekała

czy kupic ten ortung to bedzie 40 x 5 chyba zamuwic w serwisie do któego nie mam dostepu w chwili obewcnej czy sylikom?

ps znalazłęm na alegro taki kruciec z oringiem

http://www.allegro.pl/item772058889_kru ... sklep.html

aha uikład miałęm zalany woda plus płym kolor rdzawy przy ostatnich przymrozkach mi niezamarzł czy zalac borygo czy wypłukac jakims detergentem??
autko bede potrzebowałna wekend i dupa w chwili obecnej
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

KRUCIEC PRZY TERMOSTACIE JAK USZCZELNIC

 

Postprzez marcinkoz2910 » 5 lis 2009, o 19:38

pytanie skąd cieknie ?

czy z pod oringu czy może masz pęknięty króciec a nawet o tym nie wiesz

oring można kupić za kilkanaście groszy zwykły gumowy

gorzej jeśli to chodzi o ten oring co uszczelnia termostat bo już takiego bez termostatu nie kupisz

A jeśli cieknie Ci pomiędzy blokiem silnika a króćcem to albo sa już wżery na bloku i wtedy naprawa wygląda tak nowy oring + silikon lub sam nowy oring
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez k-m-r1 » 5 lis 2009, o 19:48

dokładnie to sączyło sie miedzy blokiem a całm krucciem tam gdzie są weże i termostat zdjołęm to co jest na linku w bloku wrzerów nie ma sprawdzałęm dokłądnie organoleptycznie :-P jestem zakłopotany bo gdyby nie info to załorzyłbym zwykły oring bez silikony bo zbedny jest

stary oring jest zjażały
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez sitek699 » 5 lis 2009, o 19:48

siemka ja wymienilem na nowy tez mam 1,4 i teraz suchutko i cieplutko i plyn nie ucieka w sklepie u mnie 35 zl z (kompletny) :-D
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez k-m-r1 » 5 lis 2009, o 19:54

sitek699, chyba poszukam oringu za 50 gr :luka: tylko jak z nim cos sie stanie to nuie mam ochoty znów zdejmowac te sprezynki z wewrzy bo ciasno jest jak ma sie LPG i ponad godzine zabawy

a ktos inaczej to naprawiał?
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez marcinkoz2910 » 5 lis 2009, o 20:56

k-m-r1, nie wiem jak Ty ale ja bym to zrobił tak kupił króciec albo sam oring

i włożył nowy oring posmarował silikonem takim specjalnym do uszczelniania silników (jest on do 650st.) i przykręcił i na pewno nie będzie ciekło :-) no chyba że króciec jest pęknięty
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez prezesik » 5 lis 2009, o 20:58

ja wymieniałem króciec, bo mi pękł przy górnej śrubie - od przegrzania. Te typy tak mają. Króćce są słabe i często pękają. Radze wymeinić cały króciec, a oring dasz stary, ewentualnie dostaniesz razem z króćcem. Dla pewnosci możesz dać silikon czerwony temperaturowy do 350 stopni dla uszczelnienia (ja nic nie dawałem).
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca


- - - tabliczki drewniane



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości